شرمنده هواداران پرسپولیس توسط اسمار شد!

میتبی حسینی با تعویض های خود ترکیب آلومینیوم را تهاجمی تر کرد و در 20 دقیقه بازی، اسمار ویرا تیمش را دفاعی تر کرد و با حذف محمد خدابندلو و اضافه شدن فرشاد فرجی، ترکیب پرسپولیس 5 مدافع شد! او در ادامه تعویض های زیاد ویرا 2 ستاره خارجی را از تیمش بیرون کشید و در دقیقه 83 علی نعمتی و میلاد سورگی را به جای عبدالکریم حسن و اوستون اورونوف به زمین فرستاد و پرسپولیس را بدون ستاره های کلیدی رها کرد!

با وجود تعویض های انجام شده، بازی در شرایطی به ضربات پنالتی کشیده شد که در بین بهترین پنالتی های پرسپولیس تنها محمدحسین کنعانی زادگان و جورجی گلسیانی در ترکیب پرسپولیس حضور داشتند و ستاره هایی چون سروش رفیعی، عبدالکریم حسن، عیسی آل کثیر، مهدی ترابی و … آستون اورونوف در ترکیب تیم خود بود. آنها نمی‌خواستند قرمزها در غیاب بازیکن باتجربه و پنالتی‌بازشان مقابل آلومینیوم شکست بخورند.

شرمنده هواداران پرسپولیس توسط اسمار شد!

اگرچه پس از آمدن اسمار، این تیم بازی بسیار خوبی را پشت سر می گذارد و هواداران پرسپولیس به قهرمانی در پایان فصل امیدوار هستند، اما برخی از هواداران پرسپولیس تعویض های عجیب اسمار ویرا را دلیل حذف تیم خود می دانند و به سرمربی برزیلی حمله کردند.

کاربر حاجی بیدل نوشت: ما پرسپولیسی ها به خاطر تعویض های اشتباه و غرور کاذب به خودمان باختیم بعد از اینکه هر بار از حریف جلو افتادیم حتی اگر لیگ را ببریم امیدوارم قرارداد اسمار تمدید نشود چون واقعا این پرسپولیس با این مربی در سطحی نیست. آسیا .

کاربر Mikael نیز اینگونه واکنش نشان داد: مالکان جدید پرسپولیس تمدید قرارداد اسمار ویرا را شرط پیروزی مقابل آلومینیوم و سپاهان قرار داده اند. اینجا باختیم

عرفان هم اینطور به شیفت های اسمار حمله کرد: اسمار مربی بزرگی نیست، آقایان، آن را در جیب خود بگذارید… حالا او چهار حمله دارد، این بدان معنا نیست که او بهترین گزینه ممکن است. فکر می کنم همین بازیکنان تا کنون این کار را کرده اند. حتی من که از فوتبال سر در نمی آورم می دانم که نباید تمام بازیکنان اصلی تیم را فقط به خاطر تعویض های بد و سستی اسمار در دقایق پایانی بیرون بیاوریم.

امیر کاربر مستقل با تمسخر نوشت: اسمار توسط گواردیولا با حمید درخشان تعویض شد و به دسته دوم رسید.

کاربر استاوا نیز با این توئیت به سرمربی پرسپولیس حمله کرد: جناب اسمار فقط تعجب می کنم کی بهت میگه سریع ترابی و اورونوفو رو بیرون بیاری و هفت دفاع بذاری. چند بازی این کار را کرده اید؟

کاربر One Man Army در واکنش به حمله هواداران به سرمربی پرسپولیس نوشت: این فوتبال است و هواداران حق انتقاد دارند اما بی انصافی نکنیم! ما با اسمار نمی توانیم فرار کنیم، حتی با بهترین مربی دنیا، طبیعت فوتبال که برد و باخت است، جز اینکه قبل از آن در جام حذفی از برونکو غافلگیر شده بودیم.

مراقب رسانه ها و قلم با دست های براق باشید. هنوز تمام نشده؛ ادامه می دهیم…