شروع بقیه طرح تعدیل حقوق بازنشستگان تا شهریور

شروع بقیه طرح تعدیل حقوق بازنشستگان تا شهریور

نعمت الله ترکی روز شنبه در مراسم بزرگداشت 25 ذی الحجه به مناسبت روز خانواده و تجلیل از مستمری بگیران با حضور سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و امور اجتماعی افزود: 682 هزار نفر اصلاح و اصلاح شده اند. دریافتی در حوزه آموزش و پرورش و مستمری بگیران. امیدواریم تا پایان مردادماه تمامی درخواست های سه گروه مطالعاتی محقق شود.

وی بیان کرد: بازنشستگان بهترین سال های عمر خود را در خدمت به مردم و جامعه سپری کردند که به همین منظور برای ارج نهادن به جایگاه بازنشستگان امسال در 31 استان از جامعه بازنشستگان تجلیل و تقدیر شد.

ترکی ادامه داد: بیمه فیوچر حافظ به منظور بهبود وضعیت درمانی مستمری بگیران تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری در حوزه سلامت و درمان جامعه بازنشستگان به عنوان کارگزار فعالیت می کند.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: تعرفه های جدیدی در سال جاری به تامین بازنشستگی صندوق اضافه شده است. رویکرد ما برای سال آینده و بقیه سال جاری نیز در حوزه بیماران خاص تغییر کرده است.

بازنشستگان از هزینه های سفر بهره مند می شوند

ترکی تصریح کرد: یکی دیگر از برنامه های صندوق بازنشستگی کشوری بهره مندی مستمری بگیران به عنوان سهامداران بیمه ملت از خدمات درمانی مناسب و مطلوب است.

وی افزود: با توجه به اینکه صندوق های بازنشستگی و بیمه ای مانند تامین اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشوری زیرساخت های بزرگی در حوزه گردشگری دارند، با شروع طرح جدید از مرداد ماه سال جاری، مستمری بگیران 20 درصد هزینه سفر و طولانی مدت را پرداخت خواهند کرد. بازپرداخت مدت 80 درصد سایر هزینه ها به نفع خدمات در این زمینه خواهد بود.

ترکی ادامه داد: برای این منظور مکان های مناسبی برای ورزش در اختیار جامعه بازنشستگان قرار می گیرد و درخواست ما از وزارت کار این است که به بازنشستگان اجازه استفاده از خدمات اجتماعی، فرهنگی و ورزشی داده شود.

وی ابراز امیدواری کرد تا پایان سال بتوان برنامه های متعدد، متنوع و جامعی را برای بازنشستگان صندوق برگزار کرد.

در این جلسه از جامعه بازنشستگان تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری تجلیل شد.

دیدگاهتان را بنویسید