شرکت مخابرات حقوق کارمندان و مستمری بگیران خود را پرداخت نمی کند

شرکت مخابرات حقوق کارمندان و مستمری بگیران خود را پرداخت نمی کند

مرتضی حسینی گفت: خطاب به وزیر نیرو و آبفای استان و استانداری که به حق نمایندگان مردم به حق پیگیر این مطالبه شدند و با سرعت و اهتمام کافی پروژه ای را پس از سال ها رکود و تاخیر فعال کردند و ظرف مدت آن به اتمام رساندند. یک سال و من از شما برای برآورده کردن خواسته 20 ساله مردم این منطقه برای دسترسی به آب سالم تشکر می کنم.

نماینده مردم میانه در مجلس ادامه داد: 2 اخطار اصلی به مخابرات این منطقه دارم چرا که عوامل مخابرات روستایی که سال هاست در روستاهای دور و نزدیک فعالیت می کنند و شبکه ارتباطی روستایی را به صورت میدانی حفظ می کنند. تلفن ثابت و اینترنت خانگی طبق قانون مصوب 1372، بخشنامه سال 95 وزارت کار و رأی شورای عمومی دیوان عدالت اداری در سال 1376 قرارداد دائمی بوده و در استخدام مخابرات می باشند. شرکت، اما این گروه هنوز بخشی از اختیارات مخابرات محسوب نمی شود.

وی تصریح کرد: اکیداً از شرکت مخابرات تقاضا داریم که عواملی که حدود 6 هزار نفر هستند، مفاد آئین نامه استخدامی مخابرات سال 89 را رعایت کنند و سطح مزایای آنها به سطح کارکنان دولت و سنوات و سنوات برسد. طرح طبقه بندی مشاغل طبق قانون کار باید به طور عادلانه محاسبه و لحاظ شود ضمن اینکه مدت غیر ماسبق مندرج در صورتجلسه 31 آذر 1378 که بدون مشورت کارگزاران اضافه شده است لغو شود. .

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تاکید کرد: مخابرات طبق بخشنامه مورخ 26 بهمن 1401 نسبت به پرداخت معوقات و فسخ مستمری بگیران این شرکت اقدام کند زیرا متاسفانه نه تنها اقدامی صورت نگرفته است. در این زمینه اتخاذ شده است، اما حقوق ماهیانه برخی از آنها نیز به حالت تعلیق درآمده است.

وی خاطرنشان کرد: چرا مخابرات که زمانی شرکتی مرتب و معروف در کشور محسوب می شد به امروز سقوط کرده و به گونه ای اداره می شود که حتی نمی تواند حقوق دلالان و مستمری بگیران را پرداخت کند و در تیم های ورزشی به این وضعیت کمک مالی می کنند.

حسینی در تذکری به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و سایر دستگاه های ذیربط تصریح کرد: در اسرع وقت فیلترینگ فضای مجازی را به صورت اصولی و منطقی تعیین کنید و قطعا از گسترش پدیده فیلتر فروشی جلوگیری کنید. شکن هایی که در جیب افراد ناشناس بالغ بر 50 هزار تومان می شود.

دیدگاهتان را بنویسید