شرکت 29 استان در جشنواره ملی شمس و مولانا

زمان: 09:19
تاریخ انتشار: 1400/08/18
کد خبر: 1782809

نصراله پور گفت: ۲۳۶ اثر از موسیقی سنتی ایرانی از ۲۹ استان کشور به دبیرخانه جشنواره رسیده است.

به گزارش راه دانا به نقل از اروم نیوز، حسن نصراله پور در نشست خبری به مناسبت چهارمین جشنواره ملی شمس و مولوی اظهار داشت: ۲۳۶ اثر موسیقی سنتی ایرانی از ۲۹ استان کشور به دبیرخانه جشنواره رسیده است.

وی افزود: 56 اثر از 236 اثر ارسالی به مرحله داوری راه یافتند که در مرحله نهایی 14 گروه منتخب داوری از 9 استان (تهران، فارس، اصفهان، لرستان، خراسان رضوی، همدان، سیستان و بلوچستان، آذربایجان شرقی و غربی). آذربایجان) در چهارمین جشنواره ملی شمس و مولانا اجرا خواهد کرد.

نصرالله پور افزود: این همایش به مدت 3 روز از 18 آبان لغایت 19 آبان ماه با رعایت کامل رویه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در تالار ارشاد اسلامی خوی برگزار می شود. هر روز 3 استان برنامه های خود را ارائه می کنند.

سرپرست شهرداری هوی آن در زمینه تکمیل پروژه آرامگاه شمس تبریزی گفت: پروژه آرامگاه شمس تبریزی در مدت 36 ماه توسط شهرداری هوی آن به اتمام می رسد و این پروژه در مرکز قرار می گیرد. توسعه گردشگری در هوی آن.

گفتنی است استادان برجسته موسیقی ایران عبدالحسن مهتاباد، ملیحه ساعدی و پویا سرایی کار ارزیابی آثار این دوره از جشنواره را بر عهده داشتند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید