شعار هواداران یونایتد علیه پدر هلند!

شعارهای هواداران منچستریونایتد علیه ارلینگ هالند، مهاجم نروژی منچسترسیتی و پدرش که در گذشته بازیکن سیتی بود، خبرساز شده و احتمالا با واکنش های زیادی مواجه خواهد شد.

در حالی که ساعتی پیش دربی منچستر در ورزشگاه اولدترافورد برگزار شد، در این دیدار شعارهایی علیه ارلینگ هالند سر داده شد که خشم شهروندان و هوادارانشان را برانگیخت. در نیمه اول آن مسابقه، برخی از هواداران یونایتد در هلند این شعار را سر دادند: “هلند، هلند، پدرت چطور است؟” آنها بلافاصله شروع به تشویق روی کین ستاره سابق خود کردند تا نشان دهند که منظورشان از شعار دادن علیه پدر هلند چیست.

شعار هواداران یونایتد علیه پدر هلند!

اما داستان چیست؟ پدر ارلینگ در گذشته بازیکن منچسترسیتی بود و چندین بار در دربی منچستر با پیراهن آن تیم مقابل یونایتد بازی کرد. در یکی از آن مسابقات در آوریل 2001، پدر ارلینگ درگیر خطای وحشتناکی توسط روی کین شد و به شدت مجروح شد.

شعار هواداران یونایتد علیه پدر هلند!

داور بلافاصله به کین کارت قرمز نشان داد اما ستاره سابق یونایتد به سراغ پدر هالند که روی زمین دراز کشیده بود رفت و او را فریاد فحاشی کرد. گفته می شود این اشتباه فاحش نقش مهمی در پایان دوران فوتبال پدر هلند داشته است. البته او در این بازی به بازی برگشت و تا پایان در زمین بود و حتی چهار روز برای تیم ملی نروژ به میدان رفت.

شعار هواداران یونایتد علیه پدر هلند!

دیدگاهتان را بنویسید