CR7 یک وعده بزرگ به هواداران یونایتد است

کریستیانو رونالدو حتی در فصل ناامید کننده یونایتد با زدن 24 گل در تمام تورنمنت ها با لباس باشگاه توجه ها را به خود جلب کرد. اکنون کریستیانو رونالدو پس از اولین فصل حضورش در این باشگاه، از هواداران منچستریونایتد تشکر می کند و به آنها قول می دهد که قرمزها پس از کسب جام به زودی به جایگاه قبلی خود بازگردند.

کریستیانو رونالدو گفت: می خواهم به هواداران بگویم که آنها شگفت انگیز هستند. حتی زمانی که ما شکست می خوریم، همیشه از ما حمایت می کنند و همیشه در کنار ما هستند. هواداران همیشه در قلب من هستند و باید به آنها احترام گذاشت زیرا همیشه در کنار ما هستند. به عنوان مثال، در اولین بازی ام پس از بازگشت به یونایتد، البته این حمایت را نه تنها در مسابقه، بلکه روز قبل و در هتل احساس کردم. کمی استرس داشتم که طبیعی است اما همه چیز خوب پیش رفت. بازی را شروع کردم و دو گل زدم و شرایط خیلی خیلی خوب بود.

وی ادامه داد: رکوردها به طور طبیعی به من می رسد. من رکوردها را دنبال نمی کنم، اما رکوردها من را دنبال می کنند و همه چیز خوب است. اما این دستاوردها همچنان به من انگیزه می دهد که سخت کار کنم، من هنوز عاشق فوتبال هستم و البته منچستر و هم تیمی هایم در این راه به من کمک می کنند، بنابراین باید از همه کسانی که به کریستیانو کمک می کنند تشکر کنم. نتیجه همیشه برای این باشگاه خوب است، اما وقتی من هت تریک می کنم چه بهتر.

رونالدو همچنین به هواداران خبر خوبی داد و گفت: مهمترین هدف من قهرمانی یونایتد در مسابقات و تلاش برای قهرمانی یا جام حذفی است. من معتقدم که منچستر به جایی که تعلق دارد بازخواهد گشت. گاهی اوقات زمان می برد، اما من هنوز به آن اعتقاد دارم.

دیدگاهتان را بنویسید