برنامه عجیب رونالدو; تخریب زمین گلف برای خانه لوکس CR7!

کریستیانو رونالدو، ستاره چند میلیاردی منچستریونایتد، پیشنهاد داده است که کل ساختمان و پارکینگ باشگاه گلف را در نزدیکی خانه‌اش جابجا کند، زیرا منظره خانه او را خراب می‌کند و ستاره همچنین خواهان حفظ حریم خصوصی کامل و مسیر شخصی خود به ملک است. او قصد دارد با جورجینا رودریگز و 5 فرزندشان پس از بازنشستگی به آنجا نقل مکان کند.

منابع نزدیک می گویند که او همچنین یک گاراژ مجهز به آسانسور را به پلان طبقه خانه اضافه کرده است، بنابراین می تواند به راحتی 30 سوپراسپرت را در خود جای دهد. این به کاپیتان پرتغال این امکان را می دهد که با دستمزد 500 هزار پوندی در هفته خود، هر ماشینی را که می خواهد با فشار یک دکمه انتخاب کند. حتی گفته می شود که او در نظر دارد یک معدن معدن ایتالیایی بخرد تا مطمئن شود که سنگ مرمر استفاده شده در خانه اش منحصر به فرد باقی می ماند.

روزنامه سان اوایل سال جاری فاش کرد که این ملک واقع در کوئینتا دا مارینیا پرتغال از 10 میلیون پوند به 17 میلیون پوند افزایش یافته است. اما ارزش ملک با طراحی دقیق معمار برتر “ویتور ویتورینو” حتی بیشتر خواهد شد.

برنامه عجیب رونالدو;  تخریب زمین گلف برای خانه لوکس CR7!

قرار است کار روی این ملک اعیانی اوایل سال آینده به پایان برسد. تمام اتاق های این خانه دارای منظره دریا هستند. استخرهای سرپوشیده و روباز در شرایط خانه ساخته می شوند. سینما، آبگرم، اتاق بازی و دفتر از دیگر امکانات املاک است.

یک منبع نزدیک به این پروژه گفت: “چوب گلف برای او مشکل ساز بود و او آن را برطرف خواهد کرد. قیمت برای او مشکلی ندارد، او یک کمال گرا است و به راحتی می تواند تاوان کمال گرایی را بپردازد.

دیروز گزارش شد که وکلای ستاره در حال مذاکره با میگل کامپالیمود، مالک باشگاه گلف آویتاس هستند. آقای کامپالیمود هنوز در این مورد واکنشی نشان نداده است.

نقشه عجیب رونالدو برای خانه اش / تخریب زمین گلف خانه مجلل CR7!  / عکس این عمارت شگفت انگیز و زیبا را ببینید

دیدگاهتان را بنویسید