شناسایی و احراز هویت پنجمین شهید ماهور خان تومان


ساعت: 11:15
تاریخ انتشار: 05/09/1401
کد خبر: 1886778

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای از شناسایی و تایید پیکر مطهر 5 شهید خان طومان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای از شناسایی و تایید هویت پیکر پاک این 5 شهید خان طومان مطلع.

متن بیانیه به شرح زیر است:


کافی الله الرحمن الرحیم

حلول ماه محرم و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام را به معرفت امت شهیدپرور تسلیت عرض می نماییم. پرورش دهنده حیوانات و لوازم عاشورایی ایران اسلامی;

به دستور سردار سرفراز پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی مبنی بر تعقیب و گریز ویژه مفقودین ماهورخان مهبا عنایات الهی و تلاش مستمر و شبانه روزی تیم تفحص، هویت پیکر پاک پنج شهید مدافع حرم از استان های مازندران، البرز و فارس با نام های سردار شهید «عبدالله اسکندری»، سردار شهید شناسایی شد. «رحیم کابلی» شهید والامکم «مصطفی» تاش موسی، شهید والا مقام «محمد امین کریمیان» و شهید بزرگوار «عباس» آسمبا تطبیق نمونه های DNA در مرکز ژنتیک سپاه شناسایی و تایید شد و پیکر پاک این شهدای والامقام به میهن اسلامی بازگشت.


از این رو روابط عمومی کل ارتش، پیکر پاک این شهدای والامقام برای طواف و عبادت در حرم مطهر امام رضا علیه السلام و پس از طواف ضریح مطهر عازم مشهد مقدس می شود. امام هشتم از سوی مسئولان حرم مطهر رضوی به زادگاهشان اعزام می شوند تا با رعایت دستورالعمل پرسنل بهداشتی اقدامات متقابل کشوری تاج خاکسپاری و تشییع شوند.

مراسم تشییع، تشییع و تدفین پیکرهای مطهر شهدا متعاقبا اعلام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید