شهدای غزه به ۱۸۲۰۵ نفر رسید



وزارت بهداشت فلسطین تعداد شهدای تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه را به 18 هزار و 205 نفر رساند.

شهدای غزه به 18205 نفر رسید

به گزارش خبرگزاری موج


به گزارش الجزیره، وزارت بهداشت غزه وی بیان کرد: از ابتدای تجاوزات صهیونیستی به نوار غزه تاکنون تعداد شهدا به 18 هزار و 205 نفر و مجروحان به 49 هزار و 645 نفر رسیده است.

وزارت بهداشت غزه اعلام کرد: از تیم های پزشکی از سراسر جهان دعوت می کنیم تا برای نجات جان مجروحان به نوار غزه بیایند. صدها مجروح را که در خارج از نوار غزه منتظر معالجه بودند از دست دادیم.

در بیانیه وزارت بهداشت غزه آمده است: نیروهای اشغالگر اجازه نمی دهند مجروحان مراکز درمانی در شمال نوار غزه به بیمارستان ها برسند.

در همین حال، هلال احمر فلسطین اعلام کرد: وضعیت بسیار دشوار است و نمی‌توانیم با پرونده‌های پیچیده‌تر در نوار غزه مقابله کنیم. ما شاهد کمبود شدید تجهیزات پزشکی و دارو در بیمارستان های نوار غزه هستیم. نیروهای اشغالگر به سمت فعالیت های ما در غزه سنگ پرتاب می کنند که باعث افزایش تعداد شهدا می شود.

هلال احمر فلسطین تصریح کرد: کمک به نوار غزه حتی 10 درصد نیازهای مورد نظر را پوشش نمی دهد. ما خواستار حفاظت فوری بین المللی از غیرنظامیان و پرسنل پزشکی در برابر حملات اشغالگر هستیم. ده ها تماس از خانواده های سرگردان در مناطق شمالی که بدون آب و غذا مانده اند دریافت می کنیم.



آیا این خبر مفید بود؟




نظرات ارسالی شما پس از تایید خبرگزاری موج در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

پیام های حاوی افترا و افترا منتشر نخواهد شد.

پیام های غیرفارسی یا غیر مرتبط ارسال نمی شود.