موشک باران گردان‌های قسام در تل‌آویو/ شمار شهدای غزه به ۳۴۷۸ نفر رسید

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از المیادین، وزارت بهداشت غزه از افزایش آمار شهدای فلسطینی در جریان حملات جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی علیه مناطق مختلف نوار غزه خبر داد.

در  بیانیه  وزارت بهداشت فلسطین  آمده است: تنها در ۲۴ ساعت گذشته ۶۷۸ فلسطینی در حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه شهید شدند.

گزارشگر ویژه حقوق بشر در اراضی فلسطینی گفت: اسرائیل به تعهدات خود پایبند نبوده و اجازه نمی‌دهد به اراضی اشغالی سفر کنم.

وی تصریح کرد: هرگونه اقدامی که نقض قوانین بین‌الملل باشد، صرف نظر از اینکه از سوی چه طرفی بوده، باید محکوم شود.

گردان‌های قسام اعلام کرد که در پی جنایات رژیم صهیونیستی در حق غیرنظامیان در غزه، تل‌آویو را موشک‌باران کرده است.

آژیر هشدار در پی حملات موشکی مقاومت فلسطین تل‌آویو، گوش دان و هشفیلا به گوش رسیده است.

بر این اساس گردان‌های قسام اعلام کرد که در پی کشتار فلسطینیان از سوی ارتش رژیم صهیونیستی تل‌آویو را موشک‌باران کرده است.

ساعتی پیش نیز آژیر هشدار در تل آویو به صدا درآمده و گردان‌های قسام اعلام کرده بود که در واکنش به کشتارهای رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع غزه، تل آویو را هدف قرار داده است.

گفتنی است امروز دوازدهمین روز درگیری میان فلسطینیان غزه و رژیم صهیونیستی است. این نبرد هفتم اکتبر با اقدام پیش‌دستانه جنبش اسلامی فلسطین حماس و تحت عنوان نبرد طوفان الاقصی آغاز شد، اما در ادامه با جنایات وحشیانه ارتش رژیم غاصب صهیونیستی در حق فلسطینیان همراه شد.

از سوی دیگر، خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد که با وجود کشتارها و جنایات رژیم صهیونیستی، هنوز هزاران نفر از مردم فلسطین در منازل خود در نزدیکی مناطق تحت بمباران ساکن بوده و خانه‌های خود را ترک نمی‌کنند.

براساس این گزارش، تعداد زیادی از شهروندان فلسطینی با ترک اردوگاه جبالیا و تکرار قصه غمبار مهاجرت سال ۴۸، مخالف هستند.

این در حالی است که خبرنگار شبکه الجزیره گزارش داد که حملات هوایی ارتش رژیم صهیونیستی علیه مناطق مختلف نوار غزه همچنان ادامه دارد.

جنگنده‌های ارتش رژیم اشغالگر منازل مسکونی در یرموک واقع در مرکز غزه را هدف قرار دادند. همچنین در جریان بمباران مناطق القصاصیب و حلیمه السعدیه واقع در جبالیا در شمال نوار غزه، ۳۷ فلسطینی به شهادت رسیدند.

جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی منازل مسکونی در شهر حمد واقع در خان‌یونس در جنوب نوار غزه را نیز هدف قرار دادند.

فلسطین الیوم نیز گزارش داد که همزمان با حملات جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی، حملات توپخانه‌ای اشغالگران صهیونیست علیه نوار غزه نیز ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید