گردان های حماس قسام از موقعیت رهبر تمجید کردند

وی افزود: گردان‌های قسام به بیانات صادقانه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای احترام می‌گذارند و از جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با همه چالش‌های پیش روی ملت فلسطین و مقاومت تشکر می‌کنیم.

ابوعبیده گفت: همچنین از مواضع مستحکم سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمایت از مقاومت فلسطین تجلیل می کنیم.

یحیی سنور رهبر حماس روز شنبه در غزه از همه ملت‌هایی که در روز جهانی قدس از مردم فلسطین به رهبری جمهوری اسلامی، مقام معظم رهبری، رئیس‌جمهور، سپاه پاسداران و مردم ایران حمایت کردند، تشکر کرد.

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مصادف با روز جهانی قدس به صورت زنده و تلویزیونی خطاب به جهان اسلام، ملت و مقاومت فلسطین گفتند.

وی با تحسین مقاومت و شجاعت بی‌نظیر مردم فلسطین، عملیات ایثارگرانه جوانان فلسطینی را سپر دفاعی فلسطین و منادی آینده‌ای متفاوت توصیف کرد. تمام غرب آسیا جای خود را به «ارتش شکست ناپذیر» صهیونیستی داده و ارتش جنایتکار مجبور شده است خط حمله خود را به دفاع تبدیل کند.

رهبر معظم انقلاب خطاب به ملت فلسطین با بیان اینکه خداوند مؤمنان را حفظ می کند، فرمودند: شما فلسطینی ها، شما جوانان فداکار کرانه باختری و در سرزمین های 48 گانه مبارزین. از اردوگاه جنین، شما مجاهدین قدس و مجاهدین قدس هستید شما ساکنان اردوگاه های فلسطینی بیرون، بخش مهم و حساس مقاومت کیان هستید. درود بر شما! بِایستید و بدانید که «اِنَّ اللَّهَ یُدافِعُ عَنِ الَّذِینَ آمَنوا»، و «لَئِن صَبَرتُم لَهُوَ خَیرٌ لِلصّابِرین» و «وَ اِن تَصبِروا وَ تَتَّقوا فَاِنَّ ذلِکَ مِن عَزمِ الاُمور» و «سَلامٌ عَلَیکُم بِما صَبَرتُم فَنِعمَ عُقبَی الدّار».

وی در پایان سخنان خود با تبریک به روح شهدای فلسطینی و ادای احترام به خانواده های آنان و تسلیت به اسرا و زندانیان عقیدتی فلسطینی که با عزمی راسخ ایستادگی کردند، افزود: از جهان اسلام به ویژه دعوت می کنم. جوانان در این عرصه شرافت و عزت شرکت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید