شهرخودرو/ شاگردان خطیبی رو به پایین

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; دیدار برگشت لیگ برتر فوتبال کشور با دو دیدار از روز شنبه 2 بهمن ماه آغاز شد که امروز با برگزاری 4 دیدار از جمله رقابت تیم آلومینیوم و شهر خودرو در اراک پیگیری می شود که هر دو تیم از ساعت 15 آغاز می شوند. مقابل هم در ورزشگاه امام خمینی اراک.

آلومینیوم سازان اراکی که پس از یک فصل طوفانی دوباره با رسول حتیبی کار خود را در دومین تلاش در لیگ برتر آغاز کردند، از ابتدا و با وجود معدود بازیکنان با نام های آشنا و به اصطلاح گران قیمت، رشدی شگفت انگیز ظاهر شدند. با این حال پرایس در این تیم در نیمه اول مسابقات نمایشی لذت بخش انجام داد تا پدیده بی چون و چرای لیگ و بیست و یکم لقب بگیرد.

پایان کار آلومینیوم سازان در نیم فصل اول تساوی برابر سپاهان در اراک بود و شاگردان حتیبی با مجموع 24 امتیاز در رده چهارم قرار گرفتند، هر چند دو بار هم تلاش کردند به بالای جدول برسند. اراک نیز در دیداری مقابل شاگردان محرم نویدکی موفق به حذف حساس شد. تیم رقیب سپاهان نیز باید از جام حذفی حذف شود و برای ادامه شگفتی های خود تا مرحله یک چهارم نهایی ادامه دهد.

علیرغم عملکرد بسیار خوب و به خصوص آمار بالای تیم رسول خطیبی، اما آلومینیوم در 6 هفته اخیر موفق به قهرمانی در رقابت های لیگ نشده و تاکنون رکورد تساوی در لیگ بیست و یکم را به خود اختصاص داده است. آلومینیوم سازان نیز آمار خوبی به عنوان شکست ناپذیری خانگی و دومین خط دفاع برتر برای این فصل نیز در کارنامه دارند.

ec1562ad 7288 4799 9b87 afc75810e1fd خبر خاکستری

از سوی دیگر، نماینده لیگ برتر خراسان که چند سالی با نام شهرهدی در لیگ برتر حضور داشت و خصوصی بود، فصل گذشته با مربیگری مهدی رحمتی دروازه بان سابق خود نتوانست خود را در جمع مدعیان ثابت کند و در رده نهم قرار گرفت. با 38 امتیاز اما در دو فصل اخیر مشکلات ملکی در این باشگاه از مشهد رنگارنگ بود و اگرچه در پایان سال 1378 به دلیل مشکلات مالی و بدهی این تیم در اختیار کمیسیون استان قرار گرفت و نام آن به پدیده مشهد. اما پس از کشمکش های فراوان در مرداد ماه امسال به صاحب سابقش بازگردانده شد.

اما مهدی رحمتی سرمربی تیم فوتبال پدیده علیرغم اینکه با این تیم مشهدی قرارداد داشت، به دلیل اظهارات علیه مدیران باشگاه شهر خودرو که مالکیت تنها نماینده فوتبال مشهد را پس گرفت و رضا مهاجری در تاریخ این تیم از این تیم جدا شد. روی نیمکت مربیگری، گری به ماشین تکیه داد.

با این حال مهاجری دو هفته بیشتر در این تیم دوام نیاورد و در هفته دوم خیلی زود استعفا داد تا اکبر میثاقیان در هفته سوم به عنوان سرمربی هودرو معرفی شود اما از هفت بازی که پشت سر گذاشت تنها یک امتیاز داشت. روی نیمکت تیم پیروز شد و با شکست خانگی در هفته نهم عملا در لیست جدایی از این باشگاه قرار گرفت.

در نهایت بر اساس اعلام مدیران باشگاه، سید داوود سیدعباسی بازیکن سابق پرسپولیس و استقلال به عنوان سرمربی جدید تیم شاهخودرو معرفی و جایگزین اکبر میثاقیان شد. و با 11 شکست در انتهای جدول قرار دارد.

حاصل سه تقابل رودرروی آلومینیوم و شهرخودرو در لیگ برتر اما دو تساوی و یک پیروزی برای اراکی است و حالا باید دید دو تیم با وجود تغییرات متعدد در لیگ بیست و یکم چگونه از پس بازی برمی آیند. ستاد فنی شهرهدرو در نیم فصل. آنها شکست خواهند خورد، هرچند تیم شهر هودرو در انتهای جدول قرار دارد و تاکنون رکوردی را از دست داده است، اما هیچ تیمی را نمی توان در مقابل آنها برنده دانست، زیرا این تیم با وجود شرایطی که در جدول دارد، آب نامیده می شود. و آتش

در عین حال شاگردان رسول خطیبی از آمادگی و روحیه بسیار بالایی برخوردارند و در صورت پیروزی در این بازی خانگی می توانند به حضور خود در جمع مدعیان ادامه دهند و فاصله خود را به ویژه با سومی سپاهان در رده بندی به حداقل برسانند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید