شهرزاد تهیه کننده به 20 سال زندان محکوم شد


زمان: 09:18
تاریخ انتشار: 1401/02/07
کد خبر: 1834768

سخنگوی قوه قضاییه از صدور حکم 20 سال حبس برای محمد امامی، تهیه کننده سریال شهرزاد خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ذبیح اله هدیان سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری با خبرنگاران گفت: محمد امامی تهیه کننده سریال شهرزاد به اتهام تخلف فاحش در نظام اقتصادی به 20 سال حبس تعزیری و مصادره اموال محکوم شده است.

وی گفت: پرونده های متعددی علیه بانک سرمایه مطرح شده که برخی از آنها منجر به صدور حکم قطعی و ابلاغ شده است. اخیرا بخشی دیگر از پرونده به صدور رای قطعی منتهی شد و افراد تحت تعقیب این پرونده در مجموع به بیش از 170 سال زندان محکوم شدند. آقای محمد امامی به اتهام اخلال گسترده در نظام اقتصادی از طریق پولشویی به ۲۰ سال زندان و خلع ید و اخراج از خدمات ملکی محکوم شد.

این سخنگو ادامه داد: سید احمد هاشمی شاهرودی به اتهام تخلف در نظام اقتصادی به 10 سال حبس تعزیری و شهاب الدین قندالی به اتهام معاونت در نظام اقتصادی به 12 سال و شش ماه حبس تعزیری محکوم شدند. یکی از همدستان آنها نیز به اتهام مشارکت در تخلف از نظام اقتصادی به 20 سال حبس و خلع ید محکوم شد اما چون حکم غیابی است نامی نمی برم.


3aa62b2e a149 4a58 ad4f 45ebd8eacb0b خبر خاکستری

سید محمد امامی با همکاری سیدهادی رضوی (داماد محمد شریعتمداری) سرمایه گذار و تهیه کننده شبکه نمایش خانگی شهرزاد بود. رضوی همچنین سه سال پیش به ۲۰ سال حبس تعزیری، ترک مال، ۷۴ ضربه شلاق و محرومیت از خدمات عمومی محکوم شده بود.

امامی علاوه بر شهرزاد، ساخت سریال نمایش خانگی شاهگوش را نیز برعهده داشت و در فیلم های خوک، همیشه و یک روز و مصادره به عنوان سرمایه گذار ظاهر شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید