معلم کودک آزاری به 5 سال زندان محکوم شد


ساعت: 10:14
تاریخ انتشار: 1301/04/29
کد خبر: 1884322

روابط عمومی سرویس قضایی خراسان جنوبی گفت: معلم کودک آزاری به پنج سال حبس تعزیری و دو سال عدم سکونت در فردوس محکوم شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش خاورستان، خبر آزار و اذیت یک معلم زن در شهرک اسلامیه فردوس برای بیش از 18 دانش آموز دختر در فضای مجازی منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار ما، روابط عمومی قوه قضائیه خراسان جنوبی رستگیری در اطلاعیه ای در این خصوص گفت: در خرداد ماه امسال معلمی در پارکینگ منزلش کلاس تقویتی برگزار کرد و متاسفانه با کودکان آزاری می کرد.

وی با بیان اینکه 18 دانش آموز راستگو نبودند، افزود: تعداد شاکیان 7 نفر است که یک نفر به دلیل از دست دادن باکرگی دخترش (با استفاده از انگشت متهم) درخواست عرش البقره (مهرالمطم) کرده است.

وی بیان کرد: متهم پس از محاکمه به پنج سال حبس تعزیری و دو سال عدم سکونت در فردوس محکوم شد به نظر می رسد حداکثر مجازات مقرر در قانون برای این جرم برای محکومان این پرونده اعمال شده است.

روابط عمومی دادگستری خراسان جنوبی بیان کرد: در ادامه رسیدگی به پرونده با اعتراض یکی از شاکیان پرونده به شعبه تجدیدنظر استان ارسال شد و رسیدگی به پرونده ادامه دارد.

شایان ذکر است که به دلیل کوچک بودن شهرک و عدم تکریم خانواده شاکیان، خود شاکیان اصرار داشتند که این موضوع در رسانه ها و رسانه ها مطرح نشود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید