دستگیری کودک، قلدری اینترنتی با سابقه جرایم اینترنتی / متهم پس از دو اتهام دستگیری و ندامت مجدد به کودکان آزاری می دهد.


ساعت: 13:41
تاریخ انتشار: 1401/01/14
کد خبر: 1819222

معاون اجتماعی پلیس فتا اعلام کرد عامل انتشار تصاویر تحقیر و آزار کودکان توسط یکی از فعالان مشهور فضای مجازی پلیس فتا شناسایی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ رامین پاشایی در تشریح این خبر؛ با توجه به مشاهدات و حجم انبوه گزارش های مردمی مبنی بر شکایت کاربران فضای مجازی از تولید و انتشار تصاویر مربوط به کودک آزاری، با تشکیل پرونده قضایی علیه عامل جنایت و پس از انجام اقدامات فنی توسط کارآگاهان فضای مجازی، متهم در تهران شناسایی شد. همچنین از سوی پلیس فتا فتا برای وی شکایتی تشکیل و به مراجع قضایی معرفی شد.

این افسر پلیس افزود: متهم با هویت مشخص دو بار اقدام به تهیه و انتشار تصاویر غیرمرتبط با موضوع تحقیر، تمسخر و آزار کودکان کرده و پس از دستگیری و ارجاع به ضابط قضایی و متأسفانه اظهار ندامت کرده است. از نو. اقدام اشتباه انجام شده

وی خاطرنشان کرد: تولید و انتشار هرگونه فیلم، تصویر یا موضوع خشونت علیه کودکان، خشونت زناشویی و خشونت علیه حیوانات به نحوی که موجب تشویش اذهان عمومی شود جرم تلقی می شود و پلیس فتا با متخلفان برابر قانون برخورد خواهد کرد. .

به گزارش سایت پلیس فتا، این افسر به هموطنان توصیه کرد: با رعایت هنجارها و رفتارهای پذیرفته شده در جامعه، محتوای خود را اصلاح کنند و در صورتی که در گذشته مطالبی منتشر کرده اند، آن را حذف کنند و در تایید و انتشار مطالب جدید دقت کنند.

سرهنگ پاشایی از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را از طریق سایت رسمی پلیس فتا www.cyberpolice.ir به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

منبع: ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید