شهرهای استان زنجان در وضعیت تاج زرد قرار داشتند

ساعت: 13:18
تاریخ انتشار: 1400/08/15
کد خبر: 1781964

محمدرضا صائینی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان گفت: بر اساس آخرین رنگ بندی استان ها در سامانه ماسک، در حال حاضر تمامی شهرهای استان در وضعیت تاج زرد قرار دارند. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدرضا صائینی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی گفت: بر اساس اطلاعات درج شده در سامانه ماسک، تمامی شهرستان های استان زنجان در وضعیت تاج زرد قرار دارند که امیدواریم همچنان شاهد کاهش تعداد افراد تاج دار باشیم.

وی با بیان اینکه سه شهرستان استان زنجان هفته گذشته در وضعیت آب کرونا قرار گرفتند، افزود: این سه شهر نیز تغییر مکان داده و زرد هستند.

این مقام مسئول بر رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک برای جلوگیری از ورود به قله ششم تاج تاکید کرد و گفت: برای ورود به قله ششم بعداً باید پروتکل های بهداشتی بیشتری را رعایت کنیم.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان یادآور شد: لازم است گروه های هدف واکسن کراون به مراکز تزریق واکسن تعلق داشته باشند چرا که میزان واکسیناسیون نقش موثری در کاهش تعداد بستری ها و بستری شدن دارد. مرگ و میر

صایینی با بیان اینکه در حال حاضر تمامی مراکز واکسیناسیون استان فعال است، افزود: هیچ مرکزی در این زمینه تعطیل نیست و واکسیناسیون ادامه دارد.

وی گفت: استان زنجان یکی از استان های پیشرو در زمینه تزریق واکسن طوقه است و در این زمینه عملکرد خوبی در کشور دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید