شهروند بوینردی دو کودک را از دود و آتش نجات داد


ساعت: 15:37
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۷
کد خبر: 1898074

محمدحسن صحراگرد گفت: صبح امروز در جریان حادثه آتش سوزی در طبقه چهارم یک مجتمع مسکونی واقع در گلستان شهر که منجر به زندانی شدن دو کودک مجرد شد، با اقدامات به موقع یکی از شهروندان وظیفه شناس نجات پیدا کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدحسن صحراگرد مدیر عامل سازمان آتش نشانی بجنورد در گفتگو با خبرنگار عصرترک گفت: پس از دریافت خبر آتش سوزی در گلستان شهرستان بجنورد، امدادگران بلافاصله به محل حادثه شتافته و عملیات امداد و نجات را آغاز کردند.



و ادامه داد: سر و صدای بچه های تنها در خانه که در قفل بود، شهروند وظیفه شناس را به وحشت انداخت و قبل از رسیدن آتش نشانان، در را از یک قسمت شکستند و بچه های 8 و 4 ساله را از شکاف هدایت کردند. به آرامی



این مسئول تصریح کرد: آتش نشانان با ورود به محل، کار را برای شناسایی حریق که از آشپزخانه شروع شده آغاز کردند و با تخلیه دود، توصیه های ایمنی و تهیه گزارش به کار خود پایان دادند.



مدیرعامل سازمان آتش نشانی بجنورد با قدردانی از پاسخ به موقع این شهروند وظیفه شناس از همه شهروندان خواست هرگز فرزندان خود را در خانه تنها نگذارند.



و ادامه داد: در شش ماه گذشته این دومین حادثه تنها ماندن کودکان در خانه و ایجاد آتش سوزی و تصادف است که خوشبختانه با اقدامات سریع شهروندان و آتش نشانان به سلامت خاتمه یافت.

انتهای پیام/ رحمانی

دیدگاهتان را بنویسید