شهر البرز با ورود پیکرهای مطهر شهدای گمنام معطر می شود

همزمان با ورود پیکرهای مطهر شهدای گمنام به استان قزوین برنامه های مختلفی از جمله مراسم وداع و حضور در مراسم مذهبی، تشییع و تدفین در سراسر استان پیش بینی شده است.

از هشت شهید گمنام دوران دفاع مقدس، پیکر پاک چهار شهید در شهر قزوین و چهار شهید دیگر در شهرهای تاکستان و البرز (دو شهید در تاکستان و دو شهید در البرز) تشییع و به خاک سپرده شدند.

بر اساس پیش‌بینی‌ها، پیکر مطهر سه شهید از جمله فرهنگسرای امام حسن اصغری(ع) شهرستان خوسار، معراج الشهدا در خیابان نادری و دانشگاه فرهنگیان و یک شهید دیگر در شهرستان رزمیان تشییع می‌شوند.

بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) مراسم تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در نصرت آباد و مجتمع شفیع زاده شهید شهرستان البرز برگزار می شود.

مصطفی غفوری فرماندار شهرستان البرز از مردم شهیدپرور برای حضور در مراسم استقبال، تشییع و تدفین شهدای گمنام در روستای نصرت آباد دعوت کرد.

متن پیام استاندار البرز به شرح زیر است؛

“به نام خدا؛

به مناسبت ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی به خانواده های معزز این قهرمانان و تمامی مردم شهرستان البرز تسلیت عرض می نماییم.

بی شک عزت، امنیت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی مرهون خون شهدا و تلاش های خالصانه این عزیزان از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون است و همه ما مدیون استقامت، صبر، ایثار و فداکاری هستیم. رشادت این شهدای گرانقدر و خانواده هایشان.

از تمامی اقشار مردم شهر البرز دعوت می کنم همچون گذشته در مراسم تشییع پیکر این شهیدان والامقام در روز سه شنبه 15 دی ماه همزمان با سالروز شهادت بانوی دو عالم حضور یابند. ، حضرت فاطمه زهرا (س) از ساعت 10 صبح ورودی روستای نصرت آباد. مرکزی شرکت کردند و جلوه ای دیگر از عنایات دفاع مقدس را به نمایش گذاشتند و از درگاه خداوند متعال خواستارم که این شهدای گرانقدر در کنار اباعبدالله الحسین (ع) باشند.

لازم به ذکر است مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در سراسر استان قزوین برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید