شورای امنیت اقدام موثری در توقف کشتار در سرزمین‌های اشغالی نداشته است

وزیر امور خارجه کنفرانس بین المللی فلسطین:

وزیر امور خارجه کشورمان گفت: شورای امنیت هیچ اقدام موثری برای توقف حملات و کشتار در سرزمین های اشغالی انجام نداده است و آمریکا و متحدانش عامل اصلی کشتار در فلسطین هستند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج


، حسین امیرعبدلاخیان روز شنبه در کنفرانس بین المللی تهران در تاریخ فلسطین که با حضور نمایندگان کشورهای مختلف همسایه و مسلمان برگزار شد، تصریح کرد: هدف از برگزاری این کنفرانس توقف حملات وحشیانه رژیم جعلی اسرائیل، مقابله با جنایات جنگی و یافتن راه هایی برای حمایت از حق خودخواهی است. عزم و اراده فلسطینی ها.

وزیر امور خارجه وی خطاب به میهمانان شرکت کننده در این کنفرانس گفت: حضور شما نشانه توجه به ارزش های انسانی و یکی از مشکلات حل نشده جامعه جهانی در دهه های اخیر، یعنی مسئله مهم فلسطین است.

امیر عبداللهیان اذعان داشت: این کنفرانس در حالی برگزار می شود که روز گذشته شورای امنیت سازمان ملل قطعنامه ای مبنی بر لزوم ارسال کمک های بشردوستانه به غزه را تصویب کرد، اما این شورا که مسئولیت حفظ صلح و امنیت بین المللی را بر عهده دارد، متاسفانه نتوانسته است جلوی کشتارها را بگیرد. اقدامات موثری در سرزمین های اشغالی انجام نداده است.

وزیر امور خارجه خاطرنشان کرد: مانع اصلی در این زمینه دولت آمریکا و برخی متحدان کاخ سفید هستند که در عمل از صهیونیست ها حمایت بی قید و شرط می کنند.

وی تصریح کرد: موضوع فلسطین همواره مورد توجه جمهوری اسلامی ایران بوده و در اندیشه های والای امام راحل عظیم الشان امام خمینی (ره) و همچنین در نگاه راهبردی مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) است. مدزله العالی). .

امیرعبداللهیان از دولت های مستقل و آزاد خواست در حمایت از فلسطین از هیچ کوششی دریغ نکنند.


آیا این خبر مفید بود؟