شورشی مستقل در چنگ یحیی؟ دلیل مخالفت شدید پرسپولیسی ها با گزینه جدید

شورشی مستقل در چنگ یحیی؟  دلیل مخالفت شدید پرسپولیسی ها با گزینه جدید

پرسپولیس نیز مانند بسیاری دیگر از باشگاه های لیگ برتری مدت هاست درگیر نقل و انتقالات و گزینه های مذاکره است. یکی از پست هایی که پرسپولیس می خواهد فصل آینده آن را تقویت کند، دفاع چپ است. با توجه به عملکرد ضعیف سعید آقایی و علی شجاعی و همچنین مصدومیت طولانی مدت وحید امیری، پرسپولیسی ها قصد دارند به هر حال یک مدافع چپ قابل اعتماد به خدمت بگیرند. اولین گزینه آنها امید نورافکن بازیکن تیم ملی سپاهان بود.

یحیی گل محمدی علاقه زیادی به این بازیکن دارد و سال گذشته برای جذب نورافکن تلاش کرد اما موفق نشد. امید یک فصل دیگر با سپاهان قرارداد دارد و گرفتن رضایت نامه سپاهان برای پرسپولیس بسیار سخت خواهد بود. یکی دیگر از گزینه های پرسپولیس برای این پست میلاد محمدی بود. بازیکنی که در سال های اخیر همیشه در تیم ملی حضور داشته و سابقه حضور در جام جهانی را نیز دارد. میلاد که در تیم یونانی آتن حضور دارد دو فصل دیگر با این باشگاه قرارداد دارد و برای جدایی باید رضایت باشگاهش را جلب کند اول استقلال. در چند روز اخیر شایعاتی مبنی بر پرسپولیسی شدن زکی پور رنگ و بوی جدی گرفته و حتی شنیده می شود که توافقات لازم برای پیوستن این بازیکن به پرسپولیس انجام شده است. از زمانی که خبر قرارداد این بازیکن با پرسپولیس در رسانه ها منتشر شد، هواداران پرسپولیس به شدت با خرید زکی پور مخالفت کردند و آن را بدترین انتخاب ممکن برای پرسپولیس دانستند.

دلیل مخالفت شدید پرسپولیس با حضور زکی پور به چند سال قبل باز می گردد که او در استقلال بازی می کرد. این بازیکن که به همراه منصوریان از نفت تهران به استقلال آمده بود در دوران حضورش در جمع آبی ها بارها درباره پرسپولیس و هوادارانش خواند و قهرمانی این تیم را زیر سوال برد. زکی پور همچنین در مصاحبه ای به صراحت اعلام کرد که هرگز قصد حضور در پرسپولیس را ندارد و نمی خواهد روزی پیراهن این تیم را بر تن کند. زکی پور علاوه بر مطالبی که در فضای مجازی درباره پرسپولیس و هوادارانش می خواند، یک بار هم توهین کنایه آمیزی به افشین پیروانی کرد و حالا مشخص نیست او پس از حضور در پرسپولیس چگونه می خواهد با سرمربی این تیم روبرو شود. اما زکی پور سابقه درگیری با برانکو را هم دارد و شاید همین موضوع دلیل اصلی مخالفت هواداران پرسپولیس باشد.

در یکی از دربی های بزرگ پایتخت، زکی پور با برانکو ایوانکوویچ برخورد کرد که به نوعی خط قرمز هواداران پرسپولیس است. زکی پور پس از درگیری با برانکو در مصاحبه ای گفت اگر قاضی برانکو را متوقف نمی کرد، او را می زدم. الان مشخص نیست با این مسائل و عقبه زکی پور چه اصراری برای جذب این بازیکن وجود دارد و البته او بازیکن تیم ملی نیست. سوالی که کارکنان و مدیران پرسپولیس بهتر از دیگران می توانند به آن پاسخ دهند و نظر بدهند.

دیدگاهتان را بنویسید