شورش دهه نود در سلام فرمانده امپراتوری رسانه ای دشمن را نابود کرد.


ساعت: 15:07
تاریخ انتشار: 05/08/1401
کد خبر: 1886580

سردار حضرت عباس(ع) در یادواره شهدای شهرستان گرمی به جنگ ادراکی و شناختی دشمنان اشاره کرد و گفت: فتنه دهه نود در سرود سلام فرماندهی ضمن خنثی سازی توطئه های دشمنان در فضای مجازی، موجب نابودی دشمنان شد. امپراتوری رسانه ای دشمن در این روند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از سبلان ما سردار غلامحسین محمدی فرمانده اولیه سپاه استان اردبیل پیش از ظهر امروز در یادواره شهدای شهرستان گرامی که با محوریت سردار شهید حسنعلی جعفرپور برگزار شد، با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر حفظ یاد و خاطره شهدای زنده حفظ یاد و خاطره شهدا در این برهه از اهمیت بالایی برخوردار است تا رهبر معظم انقلاب زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و جنگ تحمیلی را شهادت ندانند.

وی ادامه داد: حفظ یاد و خاطره شهدا کمترین کاری است که می توان برای شهدا انجام داد و باید برنامه ریزی های اساسی و لازم در این زمینه انجام شود تا بتوانیم به همه اهداف خود در این راستا در ارتباط با ارتقای سطح شهر برسیم. فرهنگ ایثار.» و به شهادت برسند.

دبیر کل کنگره 3400 شهید استان اردبیل با بیان اینکه دشمن در تلاش است این تصویر ذهنی را در افکار عمومی القا کند، گفت: امروز دشمن تمام توان خود را علیه ملت ایران و مسلمانان به کار گرفته است تا مردم را از خود جدا کند. دین، دین و صلح انقلاب اسلامی با دروغگویی در شبکه های سرمایه داری ماهواره ای و فضای مجازی تفرقه افکنی می کند و به دنبال جنگ ادراکی و شناختی است.

وی افزود: دشمن شکست خورده می داند که از رویارویی با ملت سرافراز، عاشورا، حسینی و انقلابی ایران عاجز است و امروز می بینم که با اوج گیری دهه 90 و تجمع عظیم مردم در سلام فرمانده. دشمنی که امپراتوری رسانه ای را از بین برد.”

سردار محمدی عسل در برخورد با دشمنان تاکید کرد: مردم عزیز کشورمان به ویژه در مواقع حساس نسبت به نفوذ دشمنان هوشیارتر باشند تا اجازه سوء استفاده از میدان و تبیین راه را به این افراد ندهند. شهدا از طریق جهاد ماهیت انقلاب و دفاع مقدس و اهداف و آرمان های انقلاب را تبیین کنند.

سردار شهید حسن کولی جعفرپور معاون مرکز بهداشت شمالغرب کشور و رئیس اداره پشتیبانی سلامت قرارگاه حمزه سیدالشهد بود.

این شهید والامقام در سال 64 در عملیات والفجر هشت و در جریان بمباران شیمیایی شهر سردشت به درجه جانبازی نائل شد.

شهید جعفرپور پس از سالها مقاومت و ایثار در 17 مرداد 1372 به همراه همرزمش علی اجاقی هنگام بازگشت از ماموریت به کمین ضد انقلاب (کومله) به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/ج

دیدگاهتان را بنویسید