شوک بازیکن استقلال: امیدوارم اتفاق بدی برای بازیکن استقلال نیفتد

شوک بازیکن استقلال: امیدوارم اتفاق بدی برای بازیکن استقلال نیفتد

منصور رشیدی بازیکن سابق تیم ملی و باشگاه استقلال درباره دیدار ایران و نیکاراگوئه اظهاراتی را بیان کرد.

بازی تیم ملی ایران مقابل نیکاراگوئه را چگونه ارزیابی کردید؟

فکر می کنم اگر تیم ایران مقابل تیم دسته اولی کشورمان بازی کند، آزمون بهتری برای جام جهانی خواهد بود. چون تیم های لیگ یک ایران قطعا می توانستند بیشتر از این تیم نیکاراگوئه به تیم ملی ایران فشار بیاورند! تیمی که مقابل ایران بازی کرد خیلی ضعیف بود و اصلا به تیم ملی فشار نمی آورد. اگر می خواستیم تیمی را به بازی بیاوریم و ده پانزده گل به آن بزنیم، تیم مالدیو را می آوردیم.

آیا می دانید فاصله تیم نیکاراگوئه با ایران در رده بندی فیفا 122 پله است؟

بله وقتی می روند تیم 100، 40، 50 نفره می آورند، تیم ایران چه فایده ای دارد؟ در بین مشکلات تیم ملی چه مشکلی را حل می کند؟ از همه مهمتر 80 درصد ترکیب اصلی تیم ملی لژیونر هستند که آنها هم در این مسابقه شرکت نکردند! تیم نیکاراگوئه در رده تیم های افغانستان و تیم های پایین فیفا قرار دارد. چه خوب است تیمی که دو بار نتوانست توپ را وارد دروازه ایران کند وقتی می خواهیم تیم ملی تحت فشار باشد! ما با تیم های بومی بازی کردیم، آنها به تیم ملی فشار بیشتری وارد کردند.

با این شرایط فکر می کنید هدف اصلی از برگزاری این مسابقه چه بوده است؟

فکر می کنم کی روش می خواست جوان های تیم ملی را محک بزند و آنها را بیشتر ببیند. جوانان، به احتمال زیاد بسیاری از آنها نیز خط می خورند. اما آنها نباید ناامید شوند زیرا آینده سازان تیم ملی هستند. تنها کار مثبت کی روش در این دیدار فرستادن جوانان به زمین بود.

فکر می کنی بازی بعدی با تونس برای تیم ملی مفید باشد؟

بازی ای که 5 روز مانده به جام جهانی برگزار می شود و هر دو تیم در جام جهانی بازی می کنند قطعا بازی پرفشاری نیست. چرا که هیچ یک از فوتبالیست های دو تیم در آستانه جام جهانی نمی خواهند مصدوم شوند. بنابراین، آنها به یکدیگر فشار نمی آورند. دیدید که امید ابراهیمی چطور مصدوم شد و جام جهانی را از دست داد. به همین دلیل فکر نمی کنم بازی تونس به نفع ایران باشد.

مصدومیت ابراهیمی تا چه اندازه شانس عصامی را افزایش می دهد؟

قطعا خیلی زیاد بود این اتفاق برای ابراهیمی تلخ بود اما اتفاق خوبی برای چسمی بود و شانس او ​​را افزایش داد.

عملکرد حسینی را در دیدار با نیکاراگوئه چگونه دیدید؟

حسینی دروازه بانی است که نسبت به بقیه بازیکنان در اردوی تیم ملی شرایط بهتری دارد. البته بیرانوند به عنوان دروازه بان اصلی تیم ملی ایران کاملا قابل اعتماد و با تجربه است اما حسینی مطمئناً در بین بقیه ذخیره ها قابل اعتمادترین است.

آیا از آخرین شکایات صالح حردانی از ساپینتو مطلع هستید؟

بله من دیدم. ناراحت شد و واقعیت ها را گفت! این کودک از وضعیت خود رنجیده است. هاردانی مدافع بی نظیری بود و اگر مرتب از او استفاده می کردند حتما به جام جهانی می رفت. حردانی حقایق را گفت و شاید به نوعی قلبش را به درد آورده باشد. ساپینتو نباید با هاردانی قهر کند. صالح جام جهانی را از دست داد. چون در این هفته ها اصلا بازی نکرد. به هر حال امیدوارم اتفاق بدی برایش نیفتد.

دیدگاهتان را بنویسید