شوک برای استقلال و ساپینتو با نامه ای غیرمنتظره

مدیرعامل استقلال 20 آبان مصادف با بازی سوپرجام گفت: بزرگترین دغدغه من برای محمد محبی است چون امروز آخرین روز است. من چهار پنج روز بیشتر وقت نداشتم و می دانید تحریم هستیم و پول نمی آید. این پول را از 10 جا به باشگاهشان فرستادم تا حساب شود. باید 230 هزار یورو به حساب باشگاه می فرستادیم. مشکل پول نبود، بلکه انتقال پول بود، زیرا باشگاه پرتغالی اعلام کرد که پول نقد دریافت نمی کند. تاکنون 100 هزار یورو به حساب باشگاه پرتغالی واریز شده است و منتظر هستیم تا بقیه پول به حساب این باشگاه واریز شود.

پیگیری ها نشان می دهد که باشگاه سانتا کلارا تنها 90 هزار پول انتقالی باشگاه استقلال را تایید کرده و مابقی را تایید نکرده است. در همین زمینه چند روز پیش باشگاه پرتغالی طی نامه ای به استقلالی ها هشدار داد که به دلیل پرداخت نشدن مطالباتشان، طبق قرارداد مجیبی باید به سانتا کلارا بازگردد. مسئولان استقلال در نامه ای به فیفا اعلام کردند که به دلیل تحریم نمی توانند پول را منتقل کنند و به همین دلیل پول را از طریق صرافی ارسال کردند اما چندین بار پول برگشت داده شد. در جدیدترین اقدام کادرفنی استقلال مبلغ نقدی را واریز کردند که هنوز برگشت داده نشده اما تایید هم نشده است.

نکته عجیب در مورد این قرارداد که استقلال را با مشکلات بزرگی مواجه کرد، نداشتن مسائل حقوقی است، بنابراین در قرارداد مشخص نشده است که اگر به هر دلیلی به حساب باشگاه سانتا کلارا واریز نشد، پرداخت شود. به صورت نقدی مشکل دوم، ترتیب بازگشت بازیکن به دلیل عدم پرداخت مطالبات است

دیدگاهتان را بنویسید