ماجرای سفر غیرمنتظره یحیی؟ شوک برای پرسپولیس

ماجرای سفر غیرمنتظره یحیی؟  شوک برای پرسپولیس

یحیی گل محمدی پس از یک فصل پرماجرا، به عنوان یک قهرمان بزرگ، فصل سه گانه (قهرمانی لیگ، حذفی و سوپرجام) را برای سرخ پوشان به ارمغان آورد.

چند ساعت پس از این اتفاق هوادار اما او در یک برنامه تلویزیونی حاضر شد و با اشاره به اتفاقات فصل و خستگی ناشی از آن، از احتمال استراحت برای فصل آینده خبر داد. خبری تکان دهنده و البته نگران کننده برای هوادارانی که انتظار داشتند تیمی قدرتمند در ادامه موفقیت های خود در مسابقات قهرمانی داخلی و البته موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا را ادامه دهد.

موضوع اصلی این باشگاه اما جلسه هیات مدیره پرسپولیس بود که شاید امکان تغییرات در مدیریت آن را رقم زد و معادلات را به سمت دیگری سوق داد. این جلسه اما مانند جلسه باشگاه رقیب با اعلام تنفس و جمع بندی آن در تاریخ دیگری همراه بود تا حالا اعضای باشگاه برای فصل آینده کار خود را از سر بگیرند.

یحیی گل محمدی امروز تهران را به مقصد دبی ترک کرد تا به گمانه زنی ها پیرامون نیمکت این تیم دامن بزند. سرمربی سرخ ها که فصل را با سه قهرمانی لیگ به پایان رساند، البته بارها اعلام کرده که در میان شایعات جدایی و انتخاب های بین المللی، پیشنهادی وجود ندارد. اما حضور ناگهانی او خیلی زود او را در کانون شایعات قرار داد.

فرهاد مجیدی فصل گذشته پس از قهرمانی در استقلال و هدایت اتحاد کلبا راهی امارات شد، سرمربی تیم قهرمان ایران این بار به امارات می رود یا فقط یک سفر تعطیلات است؟

دیدگاهتان را بنویسید