سفر غیرمنتظره یحیی به فرهاد یاغی استقلالی در راه پرسپولیس

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پس از بازی گفت: من شخصا با آقای مظاهری صحبت نکرده ام. ممکن است اطرافیان یا افرادی که می خواستند به پرسپولیس بیاید با او صحبت کرده اند اما ما نه.

خیلی ها با دیدن این مصاحبه یحیی گل محمدی تعجب کردند که چرا سرمربی پرسپولیس چنین اظهار نظری کرد؟ آیا رشید مظاهری بعد از مذاکره با یحیی گل محمدی برای گرفتن رضایت نامه استقلال، جفت پای خود را در کفش نگذاشت؟

یک منبع موثق نزدیک به یحیی گل محمدی گفت: حق با یحیی گل محمدی است. او از اتفاقات تابستان 1399 و چرخش 180 درجه ای رشید مظاهری پس از مذاکره با پرسپولیس برای استقلال از شاگرد قدیمی خود در ذوب آهن اصفهان ناراحت و گله مند بود. رشید مظاهری در آن زمان مبلغی سنگین و عجیب از باشگاه پرسپولیس طلب کرد و گل محمدی تصمیم به تعطیلی آن گرفت. سرمربی پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی باید علیرضا بیرانوند یا پیام را بیشتر می خرید اما پس از حذف جذب این دو دروازه بان ملی پوش در نهایت تصمیم گرفت احمد گوهری را به عنوان دروازه بان دوم و حامد لک ذخیره را خریداری کند.

شاید بپرسید منظور یحیی گل محمدی از افرادی که می خواستند رشید مظاهری به پرسپولیس بیاید چه کسانی یا چه کسانی هستند؟ شنیدیم داود فنایی مربی دروازه بان های پرسپولیس که سابقه همکاری با رشید مظاهری در تیم ذوب آهن اصفهان را دارد، در نیم فصل از همکاری با این دروازه بان خوشش نیامد اما وقتی دید یحیی گل محمدی این کار را نکرد. خواست، او آن را متوقف کرد.

به نظر می رسد رشید مظاهری که در دیدارهای سپاهان اصفهان دستکش و لباس قرمز بر تن می کند، پس از جدایی از استقلال، دیگر جایی در زنجیره ذهنی یحیی گل محمدی برای پیوستن به پرسپولیس در فصول آینده نخواهد داشت!

دیدگاهتان را بنویسید