استقلالی ها با حمایت ویژه یاغی پرسپولیس روبرو هستند

استقلالی ها با حمایت ویژه یاغی پرسپولیس روبرو هستند

علی علیزاده درباره وضعیت تیم فوتبال مس رفسنجان در آستانه بازی با پرسپولیس گفت: شرایط تیم خوب است و همه بچه ها سالم هستند. در بازی قبل تراکتور را بردیم. این تیم واقعا سازنده است و مربی باتجربه ای دارد. برد ما چیزی از شایستگی تراکتور نمی کاهد. این تیم تیم بسیار بزرگی است. خدا را شکر که پیروز میدان شدیم.

وی افزود: بازی سختی مقابل پرسپولیس در پیش داریم. بازی آنها با سپاهان را آنالیز کردیم. تمام تلاش خود را می کنیم تا بتوانیم روند خود را حفظ کنیم و دست پر از تهران به رفسنجان برگردیم. هدف ما این است که فردا یک بازی خیلی خوب ارائه کنیم.

قائم مقام باشگاه مس رفسنجان گفت: پرسپولیس همیشه پرسپولیس است. چه بیمار باشد چه نباشد، سالم باشد یا نباشد، خوب باشد یا بد. این تیم بزرگی است و تلاش می کنیم با نتیجه خوب زمین آزادی را ترک کنیم.

وی تصریح کرد: حریف ما تیم بسیار مستعدی است. بازیکنان کلیدی از دروازه تا بالای خط حمله هستند. کادر بسیار خوب و با تجربه ای دارند. با این حال تیم ما خیلی خوب کار می کند. همه بچه ها سرحال و آماده هستند تا یک بازی خوب مقابل پرسپولیس انجام دهند.

علیزاده در خصوص نقش گادوین منشا به عنوان مهاجم نیجریه ای مس رفسنجان گفت: منشا باید از محمد ربیعی که بی اندازه با او کار می کند و صحبت می کند بسیار سپاسگزار باشد. سرمربی تیم در تلاش است تا این بازیکن را به مسیر خود بازگرداند. منشا مهره ها برای ما کلیدی است. او تاثیرگذارترین بازیکن ما در سال گذشته بود. تلاش می کنیم این بازیکن را به تیم بازگردانیم.

وی افزود: البته اتفاقات فصل اول بی تاثیر نبود. با روحش بازی کردند و آزارش دادند. از این بچه بی خبر بود. همه ما باید با هم کار کنیم تا اتفاق مثبتی رخ دهد. او فصل گذشته آقای گل ایران شد و امیدواریم به شرایط ایده آل خود بازگردد.

دیدگاهتان را بنویسید