همه باشگاه های ایرانی با خطر حذف از لیگ قهرمانان روبرو هستند


ساعت: 19:22
تاریخ انتشار: 1401/06/18
کد خبر: 1896252

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: موضوع محرومیت تمام باشگاه های لیگ برتری و نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا را هدف گرفته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص مجوز حضور دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی ارائه کرد و گفت: سال گذشته پس از تایید کمیته مجوزهای حرفه ای ایران، مجوز حضور باشگاه های پرسپولیس و استقلال برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا تایید شد. در لیگ قهرمانان کرد. کنفدراسیون فوتبال آسیا مجوز این 2 باشگاه را لغو و آنها را از حضور در لیگ قهرمانان آسیا محروم کرد.

وی ادامه داد: این دغدغه فقط برای پرسپولیس نیست و اگر نام این باشگاه برده می شود مصداق آن است و موضوع محرومیت از مسابقات برای همه باشگاه های لیگ برتری و نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا است.

تاج در ادامه افزود: فدراسیون فوتبال موضوع تعلیق پروانه ایران و مسائل صلح را رها نکرده است و پس از انتخاب و استقرار در فدراسیون فوتبال، من و تیم جدید بلافاصله با اداره مجوز ایران جلسه ای تشکیل دادیم و روند پیشرفت را بررسی کردیم. امور ایران و وضعیت کنونی سپس از طریق نامه رسمی از کارگروه صدور مجوز حرفه ای AFC از آنها خواسته‌ایم تا در مورد پرونده‌های لغو تعلیق باقی‌مانده با جزئیات بیشتری به ما اطلاع دهند تا اقدامات مقتضی برای رفع آنها انجام شود.

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: وی همچنین خواستار برگزاری هرچه سریعتر دوره آموزشی مربوطه برای تمامی باشگاه ها با آموزش شخصی رئیس صدور مجوز شد. AFC ما از کنفدراسیون هستیم. همانطور که در سخنرانی خود اشاره کردم، از شیخ سلمان درخواست کردم که به من مهلت دهد تا او را ملاقات کنم. البته در این شرایط و از طرف کنفدراسیون فوتبال آسیا قول دادن به فوتبالدوستان سخت است اما تمام تلاشم را می کنم تا بتوانم آرامش را به کمیته صدور مجوز حرفه ای ایران برگردانم.

تاج گفت: از این رو از همه مدیران عامل باشگاه ها تقاضا دارم به این موضوع توجه ویژه داشته باشند و با توجه به اتفاقاتی که در سال گذشته رخ داد، نسبت به روند اخذ مجوز به ویژه ضوابط قانونی و مالی اقدامات جدی انجام دهند. به شما یادآوری می کنم که هیچ چیز را نباید به روزهای آخر موکول کرد و حتی امروز برای شروع کار دیر است.



دیدگاهتان را بنویسید