استقلالی یاغی بعد از پرسپولیس شدن چه گفت؟

استقلالی یاغی بعد از پرسپولیس شدن چه گفت؟

محمدحسین کنعانی زادگان پس از عقد قرارداد با پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خیلی خوشحالم که به پرسپولیس برگشتم، وقتی خانه ای پر از عشق و محبت داری، هر چه به تو بدهند نمی توانی تغییرش بدهی و خوشحالم که پشت سرت می نشینم. به پرسپولیس

وی افزود: عوارضی هم داشت و می خواهم در این باره توضیح بدهم. شایعاتی بود مبنی بر اینکه کنعانی ها بازار را داغ می کنند و اصلا چنین چیزی وجود نداشت و از تیم های دیگر هم پیشنهاد داشتم، به آن باشگاه هایی هم که به من پیشنهاد دادند احترام می گذارم.

کنعانی زادگان ادامه داد: من همیشه صادقانه صحبت کرده ام. وقتی از پرسپولیس رفتم گفتم پرسپولیس خانه اول و آخر من است و وقتی به ایران برگشتم نمی توانم جای دیگری را جز پرسپولیس انتخاب کنم. بیا پرسپولیس

مدافع پرسپولیس با بیان اینکه گلیسانی و پورعلیگنجی در این تیم هستند و فصل سختی را پیش رو دارید، گفت: مهم نیست ما پرسپولیسی هستیم و 20 میلیون هوادار پشت سر ما هستند. مهم نیست که کدام بازیکن بازی می کند. یک دقیقه بازی کنم یا 90 دقیقه، موفقیت پرسپولیس مهم است. امسال کار نیمه تمام پیش رو داریم و دو سال متوالی با بازیکنان به یک قدمی آن (قهرمانی آسیا) رفتیم. امیدوارم امسال بتوانیم این طلسم را بشکنیم و قهرمان آسیا شویم.

وی درباره اینکه چقدر امیدوار است روزهای خوبش در پرسپولیس تکرار شود، گفت: هواداران همیشه با من مهربان هستند. همیشه گفته ام که در زمین کم نخواهم داشت. اگر سرم بشکند، رباط صلیبی ام بشکند و هر اتفاقی بیفتد، می ایستم و می جنگم. برای این تیم چون هر چه دارم از پرسپولیس است و به پوشیدن این پیراهن افتخار می کنم و به قهرمانی آسیا فکر می کنیم.

این بازیکن تیم ملی درباره اهدای گوشی به حامی کودکی که موبایلش دزدیده شده است، گفت: حقیقت این است که کودک را ناراحت دیدم و خبرنگاران به من خبر دادند که گوشی او از جلوی در دزدیده شده و من از هر هواداری خوشم نمی آید. بزرگ یا کوچک، ناراحت می شود. دیدن گریه او برایم سخت بود.

کنعانی زادگان درباره اینکه چقدر رقابت استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر می تواند به صعود بازیکنان به تیم ملی کمک کند، گفت: همیشه گفته ام وقتی استقلال و پرسپولیس خوب باشند، تیم ملی قدرتمندی خواهیم داشت. با تشکر از کاله نوی، می دانم که تک تک بازیکنان تیم ملی چه در داخل و چه در خارج از کشور چقدر کار و آنالیز می کنند. بازيگري اميرخان خيلي خوب بود. روز اولی که صحبت کرد شناخت کافی از بازیکنان داشت و پرافتخارترین مربی است. از آمدن امیرخان گالنووی خوشحالم و می دانم که صددرصد نتیجه می گیریم و در آسیا به فینال می رویم و به هیچ چیز جز قهرمانی فکر نمی کنیم.

وی درباره کری خوانی خود برای هواداران استقلال گفت: برای همه هواداران احترام قائل هستم. از حاشیه بحث نکنید و من می توانم وقتی می توانم هوادارانمان را خوشحال کنم و امیدوارم همیشه بتوانم با خوشحالی شناخته شده خود آنها را خوشحال کنم.

دیدگاهتان را بنویسید