شوک دیگر برای علی خاطر؛ شکایت جدیدی از استقلال رسیده است

شوک دیگر برای علی خاطر؛  شکایت جدیدی از استقلال رسیده است

با اقدامات بعدی مدیرعامل باشگاه شاهین بوشهر 1329 تصمیمات فیفا در مورد ساز و کار مشارکت مهدی کایدی و محمد محبی صادر شد که در کشور ما با حق رشد بیشتر شناخته شده است و اکنون این باشگاه از تهران باید رضایت نامه باشگاه بوشهری را در این مورد جلب کند.

علیرضا نعمتی در خصوص شکایت از باشگاه استقلال گفت: 3 ستاره فوتبال ایران (مهدی طارمی، مهدی قیدی و محمد محبی) توسط باشگاه شاهین بوشهر پرورش یافتند. هزینه ورود یا هزینه رشد هر بازیکنی که به هر باشگاهی می رود باید طبق قانون فیفا پرداخت شود.

وی افزود: با تصمیم فیفا، باشگاه استقلال مقابل شاهین بوشهر در 2 پرونده تجدیدنظر برای دریافت سازوکار مشارکت انتقال قرضی مهدی قیدی از باشگاه شباب الاهلی امارات و محمد محبی از سانتا کلارای پرتغال به استقلال در فصل گذشته، آبی های پایتخت 45 روز فرصت دارند تا حساب خود را تسویه کنند در غیر این صورت پنجره نقل و انتقالات استقلال توسط فیفا بسته خواهد شد.

مدیرعامل شاهین گفت: باشگاه بازیکنان شاهین بوشهر که فعالیت خود را از سر گرفته است قصد دارد با درآمدزایی از بازیکنان بزرگ خود و تسویه بدهی های قبلی به سطح اول فوتبال ایران بازگردد. من شخصا با خجت کریمی صحبت کردم. گفت علی حطر پول را گرفته است. نمی دانم چه بر سر باشگاه بزرگ استقلال آمده است و وارد این جزئیات نمی شوم، اما به عنوان مدیرعامل، مالک و کارمند باشگاه 723 ساله 1329 شاهین وظیفه دارم از حقوق این باشگاه دفاع کنم. بازیکنان این سرزمین امروز اداره یک باشگاه بسیار سخت است. باشگاه های بزرگ هم با این مشکلات دست و پنجه نرم می کنند اما خدا را شکر کار را شروع کرده ایم. قصد داریم سازوکار حضور این بازیکنان را بگیریم و به تدریج بدهی های باشگاه را که بین 4 تا 5 میلیارد است تسویه کنیم تا شاهین به جایگاه اصلی خود بازگردد.

نعمتی تصریح کرد: شاهینی با نتیجه 4 بر یک مقابل پرسپولیس پیروز شد و بازیکنان بزرگی در کشور، آسیا و اروپا تولید کرد. از فدراسیون فوتبال می خواهم پرونده های در دست تصمیم جمشید نورشرک در کمیسیون تعیین وضعیت را بررسی کند تا متوجه شود چه تخلفاتی در تیم فوتبال استان بوشهر صورت گرفته است. انتظار داریم قوه قضائیه، بازرسان کشور و وزارت ورزش به این پرونده که اکنون در کمیته اساسنامه است توجه کنند. مردم بوشهر انتظار رای عادلانه دارند و کسانی که مهر باشگاه را جعل کرده اند از فوتبال محروم شوند.

دیدگاهتان را بنویسید