شوک عجیب برای ستاره جذاب پرسپولیس!

شوک عجیب برای ستاره جذاب پرسپولیس!

پرسپولیس تهران بیش از یک ماه پیش در مشهد به مصاف شهر هودرو رفت. در این دیدار که با تساوی به پایان رسید انتقادات زیادی به خط حمله پرسپولیس وارد شد و هواداران گلایه داشتند که پرسپولیس نتوانسته گل پیروزی را مقابل ضعیف ترین خط دفاعی لیگ به ثمر برساند.

در این دیدار اما اتفاق مهم دیگری برای خط حمله پرسپولیس رقم خورد. در دقیقه 50 بازی در حالی که عیسی القطر قصد داشت توپ را مهار کند، ناگهان روی زمین افتاد و با برانکارد از زمین خارج شد. اتفاقی که زمزمه مصلوب شدن عیسی را از همان لحظه به گوش رسید.

چند روز پس از این اتفاق، سایت رسمی باشگاه پرسپولیس از قطع کراس عیسی خبر داد و برای او آرزوی سلامتی کرد و در مورد نیاز این مهاجم به عمل جراحی صحبت کرد. این عمل شش ماه دوره نقاهت دارد و پرسپولیسی ها با این خبر عملا معتقدند فصل برای مهاجم جنوبی شان تمام شده است.

در حالی که هواداران پرسپولیس منتظر شنیدن خبر عمل عیسی بودند، ناگهان او را در محل تمرین دیدند که با مربی بدنسازش تمرین می کند و به نظر مشکلی نداشت! با از سرگیری تمرینات در پرسپولیس، عیسی نیز در بین هم تیمی هایش آفتابی شد و در ابتدای تمرین در تمرینات نرم آنها را همراهی کرد.

گل محمدی دیروز در نشست خبری گفت: تمرینات او مشخص تر بود و او با تیم تمرین نمی کند.

این جملات کوتاه یحیی درباره عیسی نشان می دهد که کادر فنی و پزشکی پرسپولیس هیچ نظر مشترکی با این مهاجم پرتلاش نداشته است. به نظر می رسد القطر در تلاش است بدون جراحی و تنها پس از مدتی به میادین بازگردد.

شکستن رباط های صلیبی شوخی نیست و تنها با به تعویق انداختن جراحی می تواند دوره نقاهت را طولانی تر کند. عیسی 32 سال دارد و اگر با همین شرایط بازی کند، خطر بدتر شدن شرایط او وجود دارد. باید دید سرنوشت این مهاجم دسفولی چه خواهد شد. در مورد جراحی نیز نیمی از قرارداد دو ساله خود را با ضربات پنالتی و مصدومیت سپری کرد. در نهایت تصمیم گیری سریع و خروج از شرایط مبهم می تواند کمک بیشتری به پرسپولیس و خود عیسی کند.

دیدگاهتان را بنویسید