شوک منفی برای اردوی استقلال در آستانه بازی با فجر

درخواست استقلال برای بازگشت به لیگ قهرمانان آسیا از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا رد شد.

در حالی که چند هفته پیش لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته شد و تیم ها با حریفان خود دیدار کردند و حتی کشورهای میزبان منطقه شرق را هم اعلام کردند، کارکنان باشگاه استقلال در روزهای اخیر با مکاتبات ورزشی دادگاه عالی درباره بازگشت به این رقابت ها سکوت کرده اند.

استقلالی ها که در آن زمان می دانستند شانس کمی برای تغییر نظر دارند و شانس بازگشت آبی ها به نبرد نزدیک به صفر است، با این وجود به دنبال رسیدگی به پرونده خود در CAS برای دفاع از حقوق خود بودند.

استقلال در این مورد به AFC شکایت کرد. در واقع استقلال در این مورد مدعی است مهلت تعیین شده از سوی فدراسیون فوتبال ایران برای تکمیل مدارک به باشگاه ها داده می شود اما کنفدراسیون فوتبال آسیا این مهلت را نمی پذیرد و مجوز حضور استقلال در آسیا را صادر نمی کند.

در نهایت سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار گزارشی از این اتفاق امروز نوشت: باشگاه استقلال پس از اخراج از لیگ قهرمانان آسیا به دلیل نداشتن مجوز حرفه ای، به دادگاه داوری ورزشی شکایت کرد. CAS). این درخواست تجدیدنظر رد شد

AFC درباره این پرونده مهم نوشت: کنفدراسیون فوتبال آسیا از تصمیم دادگاه CAS برای رد درخواست تجدیدنظر باشگاه استقلال علیه کمیته کنترل ورودی AFC برای رد مجوز حضور این باشگاه در لیگ قهرمانان آسیا در سال 2022 استقبال می کند (تصمیم کمیسیون برای کنترل ورودی مطابق با بندهای 14.4 و 14.5 آیین نامه صدور مجوز حرفه ای است.

دیدگاهتان را بنویسید