شوک وحشتناک یحیی صبح جمعه به پرسپولیسی ها!

با این حال وی در بخشی دیگر از صحبت های خود پاسخی مبهم و ترسناک برای هواداران پرسپولیس در خصوص ادامه عملیات خود در پرسپولیس داد.

سرمربی پرسپولیس درباره ادامه همکاری با این تیم گفت: کار برای پرسپولیس برای هر مربی افتخار است، اما کار در این باشگاه هم سخت است و فشار کاری بسیار بالاست، باید تمام ساعت کاری خود را صرف کنید. زندگی، انجام کار و زمان زیادی می برد. واقعیت این است که هنوز تصمیمی برای ادامه همکاری با پرسپولیس ندارم.

شوک وحشتناک یحیی صبح جمعه به پرسپولیسی ها!

وی در ادامه توضیح داد و گفت: از لحاظ روحی، جسمی و روحی خسته هستم و دوست دارم حداقل نیم فصل استراحت کنم یا در تیمی باشم که آنقدر فشار و استرس فوتبالی نباشد. شاید همچین تصمیمی بگیرم. نمی دانم؛ من هنوز در مورد آن فکر نکرده ام.

افشین عبداللهیان (مجری برنامه) رو به گل محمدی کرد و گفت: کرداد استراحت کن و برو پرسپولیس درس بخوان.

گل محمدی پاسخ داد: خیر. کار تازه شروع شده است و اگر بخواهیم ادامه دهیم باید از همین امروز کار شروع شود.

این صحبت ها را یحیی گل محمدی پس از قهرمانی در جام حذفی انجام داد و در گفت و گوی کنار زمین با خبرنگاران حاضر در ورزشگاه آزادی نیز به صورت مبهم درباره ادامه همکاری با پرسپولیس صحبت کرد و آن را منوط به کامل دانست. در دسترس بودن شرایط با آنچه گفته شد، به نظر می رسد مدیران سرخ پوشان برای متقاعد کردن سرمربی محبوب و موفق خود دچار مشکل خواهند شد و باید منتظر واکنش مدیرعامل این باشگاه باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید