شکست در رختکن بایرن پس از باخت به سیتی

شب گذشته، بایرن مونیخ در خانه منچسترسیتی، ورزشگاه اتحاد، به مصاف شاگردان پپ گواردیولا در اولین بازی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا رفت. این دیدار به بدترین شکل ممکن برای بایرن پیش رفت و باواریایی ها با شکست 3 بر صفر به کار خود پایان دادند.

در جریان بازی مشخص بود که دو بازیکن بایرن مونیخ به نام های سادیو مانه و لروی سانه با یکدیگر دعوا می کردند. اما روزنامه آلمانی بیلد امروز گزارش داد که درگیری بین این دو ستاره ادامه داشت و پس از پایان بازی منجر به درگیری فیزیکی در رختکن بایرن شد.

شکست در رختکن بایرن پس از باخت به سیتی

به گزارش بیلد، پس از سوت پایان هر دو تیم به رختکن رفتند، در رختکن بایرن مونیخ بین مانه و سانه نزاع در گرفت و سادیو مانه ستاره سنگالی با مشت به صورت سانه کوبید. این گزارش حاکی از آن است که بلافاصله چند بازیکن بایرن وارد عمل شده و این دو را از هم جدا کردند تا درگیری بالا نگیرد.

دلیل درگیری فیزیکی این دو بازیکن ظاهرا عصبانی و ناراضی بودن سادیو مانه از عملکرد سانه در جریان بازی است. ظاهراً دلیل اختلاف این دو در زمین مسابقه همین بوده است.

شکست در رختکن بایرن پس از باخت به سیتی

باشگاه بایرن مونیخ تاکنون نسبت به این گزارش واکنشی نشان نداده است. در صورت قطعی شدن این درگیری، بایرن مونیخ در فاصله کمتر از یک هفته مانده به بازی برگشت دو تیم با تنش جدیدی روبرو خواهد شد که مطمئنا به مذاق توماس توخل و کادر فنی اش خوش نمی آید.

دیدگاهتان را بنویسید