شکست فوتبالیست های نوجوان ایران مقابل ژاپن


ساعت: 13:45
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۶
کد خبر: 1897856

تیم فوتبال جوانان ایران در اولین دیدار خود در مسابقات ژاپن مغلوب میزبان این مسابقات شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ دیدار تیم های فوتبال جوانان ایران و ژاپن در اولین دیدار از مسابقات چهارجانبه ژاپن از ساعت 14:45 به وقت محلی در ورزشگاه نیگاتا سیتی آغاز شد و با نتیجه 2 بر یک به سود میزبان به پایان رسید.

اولین گل این دیدار را ژاپن در دقیقه 29 از روی یک پنالتی به ثمر رساند و این پنالتی با ارسال سریع توپ توسط مهاجم ژاپنی و اشتباه مدافع کشورمان مقابل او در محوطه جریمه به دست آمد. . در نیمه اول این دیدار عرفان درویش علی، امیرمحمد رزاقیا و اسماعیل کولی زاده توسط داور مسابقه کارت زرد گرفتند.

نیمه دوم با دو تعویض نوجوانان کشورمان آغاز شد که رضا قندی پور و یعقوب باراژ به ترتیب به جای رئوف سلطانی و ابوالفضل زلیهایی به میدان آمدند. در این نیمه در دقیقه 52 گل دوم میزبان پس از ارسال از جناح چپ و در پایان ضربه سر مهاجم ژاپنی به ثمر رسید. دروازه بان کشورمان در چند صحنه واکنش خوبی نشان داد و در دقیقه 58 از موقعیت تک به تک دور شد.

در ادامه بازی چندین موقعیت خوب مقابل دروازه ژاپن ایجاد شد که از جمله آن ها می توان به دو کرنر اشاره کرد که ضربات بازیکنان به بیرون رفت و در دقیقه 87 محمد اصغری اولین گل ایران را به ثمر رساند. دو دقیقه بعد شوت چالش برانگیز محمد اصغری از پشت محوطه جریمه با اختلاف بسیار کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. در آخرین دقیقه وقت قانونی، شوت زیبای رضا قندی پور نتوانست ایران را به تساوی بکشاند.

در آن زمان علیرضا همای فر به جای ماهانی صادقی، محمد اصغری به جای اسماعیل کولی زاده، علیرضا شریفی به جای کسری طاهری و سمیر خوبباتی به جای نیما آندرس به میدان آمدند. در این نیمه رضا گاندی پور کارت زرد گرفت. همچنین عرفان درویش در دقایق اضافه کارت دوم را از داور دریافت کرد و از بازی اخراج شد.

لازم به ذکر است در این مسابقات 7 تعویض برای تیم ها مجاز است. پیش از این تیم ملی نوجوانان کشورمان در ازبکستان به مصاف تیم نوجوانان ژاپن رفت که نتیجه این دیدار 3 بر یک به سود دانش آموختگان عبدی به پایان رسید.

دیدگاهتان را بنویسید