شیرزد تامیروف فقط تا پایان فصل در آنجا حضور دارد

شیرزد تامیروف فقط تا پایان فصل در آنجا حضور دارد

شکی نیست که پرسپولیس کیفیت بدتری نسبت به شیرزد تمیروف در مهاجمان خارجی داشت اما مهاجم ازبکستانی با وجود شروع امیدوارکننده نتوانست در نیم فصل خرید موثری انجام دهد و انتظاراتش را برآورده کند (نتیجه).

تامیروف بعد از بازی صنعت نفت آبادان در تمام دیدارهای پرسپولیس کم و بیش حضور دارد و در حساس ترین دیدار فصل مقابل استقلال هم بازی های ثابتی انجام داد اما نتوانست از موقعیت های مساعدی که در اختیار داشت استفاده کند و ناامیدکننده ظاهر شد. که در دقایق پایانی ستاد پرسپولیس مهدی عبدی را مصدوم و ناآماده آورد.

نکته مهم برای مهاجم ازبکستانی پرسپولیس که برای فصل آینده نیز با سرخپوشان قرارداد دارد این است که نتوانست گلزنی کند. تامیروف در دیدار مقابل صنعت نفت یک شوت از راه دور خوب انجام داد و در داخل محوطه جریمه در موقعیت گلزنی خوبی قرار گرفت و حالت هجومی فرصت طلبانه ای به نمایش گذاشت که پرسپولیسی ها را امیدوار کرد. او همچنین با یک ضربه خوب توپ را به سمت دروازه فرستاد که این ویژگی برای یک مهاجم بسیار خوب است.

اما با گذشت زمان امیدها به این مهاجم کمرنگ شد و حالا انتشار فیلمی از بازی دوستانه پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان نشان می دهد که او حتی در یک بازی تدارکاتی هم نتوانسته موقعیت تک به تک در دروازه را متوجه شود. . او در این صحنه جلوی دروازه قرار می گیرد و در حالی که دروازه در پاس جا مانده است به جای توپ سایه می اندازد تا به طرز باورنکردنی فرصت را از دست بدهد.

این نگرانی بزرگی برای شیرزد تمیروف و کادرفنی پرسپولیس است که در این سال ها خریدهای حساس دیگری نیز داشته اند. جالب است بدانید که در این دیدار تحت فشار پرفشار پرسپولیس تامیروف مهاجم تیم “یاران کامیابی نیا” بود و در شکست 4 بر صفر این تیم نتوانست دروازه امیرمحمد یوسفی دروازه بان سوم را باز کند. سفیدها حتی یکبار

در سال های اخیر دی کارمو، اوساگوانا، بودیمیر و سایر خریدهای ناموفق پرسپولیس در مدت حضور خود در پرسپولیس توانستند حداقل یک گل به ثمر برسانند و از کابوس بدون گل ماندن این باشگاه فرار کنند که شکست بزرگی برای مهاجمان است. البته به نظر می رسد تامیروف کیفیت بهتری نسبت به بازیکنی مانند اوساگوانا داشته باشد و با توجه به سن و سالی که دارد می تواند در آینده با تیم دیگری مهاجم شود اما فعلا در کابوس است که تسلیم نشده است.

شش بازی آخر فصل که قهرمان لیگ بیست و یکم را مشخص می کند، بهترین فرصت برای تمیروف خواهد بود تا از این فشار ویرانگر خارج شود و برخلاف آنچه که در دیدارهای رسمی، تمرینات نشان داد، گلزن است. و آموزش. ضمن اینکه قدفانی پرسپولیس و هوادارانش باید امیدوار باشند که تامیروف هر چه زودتر گلزنی کند چرا که پرسپولیس برای کسب 6 پیروزی متوالی به شدت به درخشش مهاجمانش نیاز دارد.

نکته مهم اینکه با توجه به غیبت مهدی ترابی در بازی با پیکان و مصدومیت وحید امیری که ممکن است به غیبت او نیز منجر شود، شاید یحیی چاره ای جز استفاده از تامیروف (اصلاح یا تعویض) نداشته باشد. او در تمرینات و بازی های دوستانه حتی مهدی مهدیانی را به عنوان زوج مهدی عبدی امتحان کرد اما یحیی بدشانس است که در دو دوره مصدومیت و محرومیت القطر هرگز مهاجمی به عنوان فینالیست نداشت.

دیدگاهتان را بنویسید