صحبت های تکان دهنده اسکوچیچ درباره پیشنهاد توهین آمیز فدراسیون و کودتای بازیکنان در تیم ملی!

آنها روز دوشنبه قول دادند که تسویه حساب کنند

فدراسیون به من و دستیارانم از جمله وحید هاشمیان قول داد که روز دوشنبه این هفته حقوقمان را پرداخت کنیم. اگر در ایران مانده ام به این دلیل است که نمی خواهم به فدراسیون جهانی فوتبال شکایت کنم.

از تیم ملی عراق و از 4 باشگاه پیشنهاد دارم

در حال حاضر فدراسیون فوتبال عراق برای هدایت تیم ملی این کشور به من پیشنهاد همکاری داده است. همچنین یک باشگاه از قطر و یک تیم اماراتی نیز پیشنهاداتی داده اند، ضمن اینکه دو پیشنهاد از لیگ برتر از ایران نیز دارم. هنوز تصمیم نهایی را نگرفته ام و فعلا اولویتم تسویه حساب با فدراسیون فوتبال ایران است.

چه کسی باید تشکر می کرد!

در مورد تشکر کارلوس کی روش چه بگویم؟ تیمی که با دو جایزه فیفا به جام جهانی راه یافته بود به این مربی سپرده شد و باید از او تشکر می شد. من حرف خاصی در مورد او ندارم و ترجیح می دهم بیشتر نگویم.

من الان که سرمربی ایران بودم اعتراض کردم

شاید اشتباه اسکوچیچ این باشد که من فردی سازگار با فوتبال ایران بودم. اگر وقتی بازی با تیم ملی کانادا لغو شد، فریاد می زدم و اعتراض می کردم، الان سرمربی تیم ملی ایران بودم. می توانستم فریاد بزنم و اعتراض کنم اما موفق شدم و از پسش برآمدم، شاید اشتباه می کردم!

من اصول اخلاقی را رعایت کردم. آنها علیه من توطئه کردند

در تب و تاب به من گفتند بین کمپ کیش و کمپ قطر یکی را انتخاب کن! اگر به جزیره کیش برویم نمی توانیم بازی دوستانه انجام دهیم و به همین دلیل با اردوی قطر موافقت کردم. ضمن اینکه می توانستم در گرمای مرگبار آن کشور و بازی با الجزایر اردوی قطر را لغو کنم و سرمربی تیم ملی ایران بمانم اما اصول اخلاقی را رعایت کردم. من از اصول اخلاقی پیروی کردم اما از آن زمان شروع به توطئه علیه من کردند. به چه جرمی سریع ترین صعود ایران به جام جهانی؟!

فقط 4 نفر تولدم را تبریک گفتند. بقیه ترسیدند

یکی از مشکلاتی که خیلی اذیتم کرد این بود که از بین بازیکنان تیم ملی فقط علیرضا بیرانوند، وحید امیری، شجاع خلیل زاده و سردار آزمون تولدم را تبریک گفتند. بقیه بازیکنان جرأت کردند تولد مربی خود را تبریک گفتند و من آن را برای همیشه به یاد خواهم داشت!

پیشنهاد سرمربیگری تیم امید توهین آمیز و بی احترامی بود!

یکی دیگر از مواردی که من را بسیار تحت تاثیر قرار داد پیشنهاد سرمربیگری تیم امید بود! من به عنوان سرمربی تیم ملی ایران به فدراسیون دعوت شدم که توانستم تیم خود را به جام جهانی قطر برساند و از من خواسته شد که جایگزین مهدی مهدوی کیا شوم! این پیشنهاد هم به من و هم به مهدی مهدوی کیا که هنوز سرمربی تیم امید است توهین آمیز و بی احترامی بود. من در یک برنامه تلویزیونی چیزهای زیادی برای گفتن دارم! درباره اتفاقاتی که در ایران تجربه کردم و رفتار فدراسیون با من حرف های زیادی برای گفتن دارم و به زودی در یک برنامه تلویزیونی بیان خواهم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید