صحبت های ستاره استقلال باعث رنجش اسکوچیچ شد; با سرمربی عصبانی جدید تیم ملی آشنا شوید

صحبت های ستاره استقلال باعث رنجش اسکوچیچ شد;  با سرمربی عصبانی جدید تیم ملی آشنا شوید

تیم ملی قبل از بازی با عراق تشکیل می شود و خبری از استقلال در این اردو نخواهد بود.

دراگان اسکوچیچ گفت: 17 بازیکن استقلال کرونا را گرفتند و من اطلاعاتی دریافت کردم که نمی‌توانم آنها را دعوت کنم، اما بعد متوجه شدم که آنها می‌خواهند بازی کنند و تعجب کردم که چگونه این اتفاق در فیفا دی رخ خواهد داد. این برای سایر باشگاه‌ها خطر دارد. . .

اما شاید جالب ترین قسمت صحبت های تیم ملی کرواسی درباره سیاوس یزدانی بود. دراگان اسکوچیچ با بیان اینکه سیاوس یزدانی بهترین آمار را دارد اما برای تیم ملی بازی نمی کند، گفت: من به شخصه اعتقادی به آمار و ارقام ندارم و با آنالیز خودمان کار می کنیم. آمار اطلاعات مفیدی ارائه می دهد، اما تمرکز من روی کارم است نه فضای مجازی. ما بیشتر از آنهایی که در فضای مجازی هستند در تحلیل بازیکنان تخصص داریم.

سرمربی تیم ملی شاید به مصاحبه سیاواس یزدانی پس از دیدار استقلال و فولاد خوزستان اشاره کرده باشد. سیاوس یزدانی در مصاحبه ای کنایه آمیز پس از این دیدار که با برتری 3 بر صفر آبی ها همراه بود، گفت: تیم ملی سلیقه ای است و شاید مربی او بازی من را دوست نداشته باشد. من هنوز دارم تلاش می کنم. در چند سالی که در استقلال بودم موفق شدم برای تیم ملی بازی کنم.

شنیدیم دراگان اسکوچیچ این مصاحبه را دیده و از مدافع استقلال گلایه کرده و به قدری ناراحت بوده که حتی اگر ویروس تاج به اردوی آبی ها راه نمی یافت، سیاوس یزدانی سرمربی تیم ملی را دعوت نمی کرد!

دیدگاهتان را بنویسید