صحبت های ناخوشایند سرمربی استقلال فاش شد

ساپینتو که از قضاوت حیدری عصبانی شده بود، حتی پس از اینکه داور دربی ادعاهای او را رد کرد و حرف های دیگری پشت سر داور زد به اعتراض خود ادامه داد. سرمربی پرتغال به این بسنده نکرد و برای داوری که چقدر از عملکردش انتقاد می کند دست زد.

صحبت های ناخوشایند سرمربی استقلال فاش شدصحنه اعتراض ساپینتو به پیام حیدری

پس از پایان دربی و با انتشار فیلم اعتراض سرمربی استقلال، روزنامه های ورزشی پرتغالی از جمله رکورد، اویوگو و ابولا مدعی شدند ساپینتو به داور ایرانی فحاشی کرده و فحاشی کرده است.

ردیابی خبرنگاران پرتغالی نشان می دهد که سخنان ساپینتو در این فیلم بسیار زننده و زشت است. در حدی که اصلا قابل بیان نیست. یکی از این خبرنگاران پرتغالی گفت: حرف آخر را خیلی خوب می فهمم. این بدترین نوع بیان است.

شاید ساپینتو متوجه نشده بود که در لحظه اعتراضش به داور دربی، دوربین تلویزیون روی او زوم کرده و او را می توان تشخیص داد و همچنین حرف هایی که زد. حتی اگر توهین ها و فحاشی هایش به زبان پرتغالی باشد.

ساپینتو در آن فصل به دلیل آنچه توهین از حاشیه نامیده می شد با مربیان تیم های دیگر درگیری های لفظی زیادی داشت و حتی یک بار هم از لقب «جنگل» برای توصیف فوتبال ایران استفاده کرد.

حرف هایی که ساپینتو به زبان پرتغالی زده به دلیل نامناسب بودن از سوی گروه ورزشی مهر منتشر نخواهد شد اما باید دید کمیته انضباطی چه واکنشی به این رفتار زننده سرمربی استقلال خواهد داشت. تفاوت این بار این است که جملات ساپینتو به صورت زنده از تلویزیون پخش می شود و حرف های او کاملا واضح است.

دیدگاهتان را بنویسید