صدای شهرکرد در لیگ برتر کانوپولوی بانوان سرآمد ماند


ساعت: 21:08
تاریخ انتشار: 1301/08/16
کد خبر: 1909328

رقابت های لیگ برتر کانوپولو بانوان با برگزاری نیم فصل دوم صبح امروز در پیست کانوپولو دریاچه آزادی ادامه یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، این مسابقات با حضور 7 تیم آوای شهرکرد، اصفهان خروشان، آوای تفت یزد، آسمان شهرکرد، شهید رسولی نوشهر، زوت کوره شهرکرد و نوین البرز برگزار می شود اما آوای تفت یزد برگزار شد. در این دور از مسابقات شرکت نکند.
در نیم فصل دوم این رقابت ها 15 دیدار طی دو روز برگزار و عنوان قهرمانی لیگ برتر کانوپولو بانوان مشخص خواهد شد.
این مسابقات امروز و فردا 25 و 26 آبان ماه در پیست دریاچه کانوپولو آزادی برگزار می شود.
4 دیدار اول این رقابت ها برگزار شده است.
آوای شهرکرد 4 بر 2 خروشان اصفهان را شکست داد. در این رقابت ها شیوا مولوی نیا دو گل برای اصفهان به ثمر رساند و الهه پورعبدیان سه گل و ملیکا براون یک گل برای آوای شهرکرد به ثمر رساندند.
شهید رسولی از نوشهر 12 بر 2 از شهرکرد به برتری رسید. در این دیدار آتوسا اسلامی 3 گل، شیوا لکزایی 3 گل، فاطمه جلیلیان 3 گل، پانته آ آرام آبادی 1 گل، مهنا ردایی 2 گل برای شهید رسولی و مبینا حسینخانی 2 گل برای بیوسفر به ثمر رساندند.
خروشان اصفهان 3 بر 1 نوین البرز را برد. در این دیدار شیوا مولوی نیا، ستایش پیران مودین و مهنوش زارعی برای خروشان اصفهان و ویانا مدی برای نوین البرز گلزنی کردند.
آوای شهرکرد 11 بر 1 بیوسفر شهرکرد را شکست داد. در این دیدار ملیکا براون 5 گل، مهدیه شعبانی 1 گل، الهه پورعبدیان 2 گل، مهلا عاطفدار 1 گل، مریم غفاری 1 گل برای آوای شهرکرد و مبینا حسینکنی 1 گل برای ژیزکور به ثمر رساندند.

دیدگاهتان را بنویسید