لیگ برتر کانوپولوی بانوان شهید رسولی نوشهر به مقام قهرمانی رسید


ساعت: 22:00
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۳
کد خبر: 1889955

در پایان اولین روز از نیم فصل لیگ برتر بانوان کانوپولو – دریاچه آزادی؛ شهید رسولی نوشهر رهبری شد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، دریاچه آزادی امروز و فردا 23 و 24 مردادماه میزبان نیم فصل اول لیگ برتر کانوپولوی بانوان خواهد بود.

این مسابقات با حضور ۷ تیم آوای شهرکرد، اصفهان خروشان، آوای تفت یزد، اسمان شهرکرد، شهید رسولی نوشهر، زیست کوره شهرکرد و نوین البرز برگزار می شود.

هفته سوم و یک بازی از هفته چهارم این رقابت ها با برگزاری 4 بازی ادامه یافت.

نوین البرز 4 بر صفر مقابل آسمان شهرکرد به برتری رسید. در این دیدار ویانا مدی سه گل و پرنیان صحت برای نوین آلبورک گلزنی کردند.

دیدار تیم های خروشان اصفهان و بیوسفر شهرکرد با نتیجه 22 بر 3 به سود خروشان اصفهان به پایان رسید. در این دیدار طنه قاسب 6 گل، عطیه سلیمانی 6 گل، مهرنوش زارعی پنج گل و ستایش پیرنج الدین 5 گل برای اصفهان خروشان و ستایش سجادپور دو گل و صدف صالحی برای زیف کوره به ثمر رساندند.

دیدار تیم های آوای شهرکرد و آوای تفت یزد با نتیجه 11 بر 2 به سود آوای شهرکرد به پایان رسید. در این دیدار ملیکا براون سه گل، الهه پورعبدیان سه گل، الناز گلامی دو گل، مهلا عاطفه دار دو گل و صبا رحمتی دو گل برای آوای شهرکرد و ثنا طهوری و پریناز فتحی برای آوای تفت یزد به ثمر رساندند.

دیدار تیم های شهید رسولی نوشهر و آسمان شهرکرد با نتیجه 11 بر 1 به سود شهید رسولی نوشهر به پایان رسید. در این دیدار آتوسا اسلامی سه گل، ملیکا سمکی سه گل، فاطمه سهرابی منش، آذین مهدی زاده، شیوا لکزایی و فاطمه جلیلیان برای شهید رسولی، ساناز چتروز و مهنا ردایی برای آسمان شهرکرد گلزنی کردند.

در پایان روز نخست این مسابقات تیم شهید رسولی نوشهر با 3 بازی 9 امتیازی و تفاضل 33+ در صدر جدول قرار گرفت، آوای شهرکرد با 3 بازی 9 امتیازی و تفاضل یک امتیاز دوم شد. 26+ و خروشان اصفهان با 3 بازی 6 امتیازی در رده سوم قرار دارد.

این مسابقات در ادامه هفته چهارم و هفته های پنجم تا هفتم فردا 3 مردادماه در دریاچه آزادی پیگیری می شود.

دیدگاهتان را بنویسید