صفرزاده به سبک تبریزی کشید/ ناکامی دوندگان سرعت دانشگاه آزاد در بازی برگشت


ساعت: 22:27
تاریخ ارسال: 05/03/1401
کد خبر: 1885451

دور برگشت لیگ برتر دوچرخه سواری جاده ای کشور با ادامه درخشش سعید صفرزاده و ناکامی دوچرخه سواران دانشگاه آزاد تبریز به پایان رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آنایی، مرحله دوم لیگ برتر دوچرخه سواری جاده آقایان در سال 1401 با حضور 11 تیم در دو روز به میزبانی شهرستان سیرجان استان کرمان برگزار شد.

در روز دوم و پایانی این مرحله دوچرخه سواران در رشته استقامت جاده به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت محمد گنجانلو از این تیم به مقام قهرمانی دست یافت.

سعید صفرزاده دونده تبریزی تیم آرویچ شرق مازندران در جایگاه دوم و سعید چهارزاد از تیم گهرگستر سیرجان در جایگاه سوم قرار گرفتند.

در بخش انفرادی ساعت که دیروز برگزار شد، سعید صفرزاده به مقام قهرمانی رسید و حسین اصغری و بهنام آرین از خرسان رامسر به ترتیب دوم و سوم شدند.

صفرزاده در این مرحله به مقام قهرمانی تایم تریل و نایب قهرمانی استقامت دست یافت که در مرحله اول در هر دو رشته به مقام قهرمانی دست یافت.

در این مرحله از مسابقات دوومیدانی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز به عنوان تنها نماینده استان آذربایجان شرقی و مدافع عنوان قهرمانی از روی سکو بازماندند.

آیدان علیاری با مقام چهارم تایم تریل و علی لبیب با مقام پنجم در استقامت بهترین مقام را در بین دوچرخه سواران تیم تبریزی کسب کردند.

در مجموع تیم دو مرحله ای آرویچ شرق مازندران 650 امتیازی شد و تیم های هورسان رامسر و سپاهان به ترتیب با 562 و 547 امتیاز دوم و سوم شدند.

تیم دانشگاه آزاد اسلامی تبریز با 538 امتیاز در رده چهارم جدول تیمی مسابقات نسبت به مرحله اول سقوط کرد.

این تیم متشکل از آیدان علیاری، خلیل خورشید، علی اصغر موزاده، علی لبیب، شاهین همای اقدم و امیر کلاهدوز به مربیگری بهزاد کرم زاده در مرحله دوم حضور داشتند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید