مسابقه با دوندگان خریداری شده منصفانه نیست


ساعت: 19:33
تاریخ انتشار: 1401/05/17
کد خبر: 1888624

ورزشکاران ایرانی در بازی های کشورهای اسلامی چه گفتند؟

پس از اجرای مسابقات دو و میدانی بانوان و آقایان و رده بندی نمایندگان ایران برای مرحله بعدی، ورزشکاران ایران صحبت کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسن تفتیان نماینده دوی 100 متر ایران در بازی های کشورهای اسلامی با ثبت زمان 9:88 ثانیه رکورد ملی این ماده را شکست. وی پس از این موفقیت تاریخی گفت: فوق العاده بود و تا به حال زیر 10 ثانیه دویده بودم، اما ناگهان دیدم رکورد 9:88 داشتم که عالی بود البته به این صورت ثبت نمی شود. یک رکورد رسمی، زیرا سرعت در باد بالاتر از حد استاندارد بود، اما من بسیار خوشحالم که کمتر از 10 ثانیه دویدم و امیدوارم فردا این عملکرد را تکرار کنم.


فصیح: مسابقه با دوندگان خریداری شده منصفانه نیست

فرزانه فصیحی ملی پوش دوومیدانی بانوان کشورمان در پایان مسابقات دور مقدماتی گفت: خدا را شکر توانستم در رده خودم به مقام اول برسم و با بهترین رکورد شخصی به نیمه نهایی راه پیدا کنم. البته باد مثبتی می آمد اما نمی دانم چقدر بود و نمی دانم رکوردم ثبت می شود یا نه.

وی درباره سطح مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی که در قونیه برگزار می شود گفت: می توانم بگویم که این مسابقات از آسیایی بالاتر است زیرا دوندگان زیادی خریداری شده است. رقابت با دوندگان آمریکایی و آفریقایی که از کشورهایی مانند بحرین خریداری می شوند بسیار سخت است و واقعاً منصفانه نیست.


ابرگی: ورزش های بادی موثر بود

محمدحسین ابرگی ملی پوش دوومیدانی کشورمان پس از راهیابی به نیمه نهایی این رشته با رکورد ۱۰ ثانیه و ۲۰ صدم ثانیه گفت: امروز باد را دیدیم که تاثیرگذار بود. امیدوارم فردا به نیمه نهایی برسم و به فینال برسم.

دیدگاهتان را بنویسید