طارمی بالاخره اوکی را به تیم پرافتخار داد!

طارمی همچنان یک فصل دیگر با پورتو قرارداد دارد و بند آزادسازی درخواستی این باشگاه پرتغالی مهمترین مانع انتقال این بازیکن ایرانی به ایتالیا است.

اما «ساشا تاوولیری» یکی از خبرنگارانی که در روزهای اخیر پیگیر اخبار طارمی بوده در آخرین خبر خود مدعی شد که میلان شخصا با طارمی به توافق اولیه رسیده است.

این خبرنگار گفت: طارمی با میلان بر سر قراردادی 4 ساله به توافق رسیده است. اکنون مذاکرات با پورتو ادامه دارد تا به زودی پیشنهاد رسمی برای مهاجم ایرانی پیدا شود.

متئو مورتو روزنامه نگار ایتالیایی یکی از منابع خبری درباره سرنوشت مذاکرات طارمی و میلان در روزهای اخیر است. مورتو شب گذشته گزارش جدیدی از این پرونده منتشر کرد و نوشت:

تاریخچه طارمی – میلان

* پیشنهاد اول ایتالیایی ها که نزدیک به 13 میلیون یورو بود رد شد.

* پورتو 25 میلیون یورو می خواهد.

* تماس های دیگری بین باشگاه ها برای نزدیکی وجود خواهد داشت: هیچ چیز اجتناب ناپذیر نیست.

* میلان نمی خواهد بیش از 20 میلیون یورو بپردازد. این مهاجم قبلا به پیشنهاد میلان پاسخ مثبت داده است.

مهدی طارمی به دلیل داشتن پاسپورت غیر اتحادیه اروپا از انتقال ساموئل چوکوئزه به میلان جلوگیری می کند.

طارمی بالاخره اوکی را به تیم پرافتخار داد!

بر اساس این گزارش، علاوه بر آن جرج مندز، کارگردان برنامه معروف جهان، شب گذشته از انتقال طارمی به میلان فاش کرد. این خبر البته چند روز پیش توسط «جان لوکا دی مارتزیو» روزنامه نگار مشهور ایتالیایی مطرح شد. مدیران باشگاه میلان برای مندز که نفوذ زیادی در بین باشگاه های اروپایی از جمله پرتغالی دارد، واسطه شده اند تا شرایط خرید طارمی را تسهیل کنند.

به نظر می رسد باشگاه پورتو که در سال پایانی قرارداد طارمی به سر می برد، در صورت دریافت 20 میلیون یورو و چند گزینه دیگر برای درآمدزایی خود، آقای گل فصل گذشته را به لیگ پرتغال می فروشد.

دیدگاهتان را بنویسید