طالبی سرمربی تیم ملی تیراندازی تفنگ شد


ساعت: 13:08
تاریخ انتشار: 1301/09/22
کد خبر: 1917640

با تصمیم کمیته فنی فدراسیون تیراندازی، مریم طالبی به عنوان سرمربی تیم ملی تیراندازی با تفنگ منصوب شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، جلسه کمیته فنی فدراسیون تیراندازی صبح امروز (سه شنبه) 31 آذرماه با حضور مرتضی قربانی و مهدی مبینی رئیس و دبیر فدراسیون خدیجه برمکی، نظامی برگزار شد. حسین زکی زاده، یوسف آدورلو، مسعود کلهری و حسن ذوالفقاری اعضای کمیته فنی و محسن نصر اصفهانی و مریم طالبی در محل فدراسیون تیراندازی نگهداری شدند.

در این جلسه و با تصمیم کمیته فنی فدراسیون تیراندازی، مریم طالبی به عنوان سرمربی تیم ملی تیراندازی با تفنگ منصوب شد. وی حکم خود را از دست مرتضی قربانی رئیس فدراسیون تیراندازی دریافت کرد.

مریم طالبی هدایت تیم تفنگ نونهالان و جوانان را برعهده داشت و با تصمیم کادر فنی علاوه بر هدایت تیم ملی بزرگسالان، سرمربیگری تیم نوجوانان و جوانان را ادامه خواهد داد.

همچنین در این دیدار از زحمات حسین باقری سرمربی سابق تیم ملی تیراندازی با تفنگ قدردانی شد.

مرتضی قربانی رئیس فدراسیون تیراندازی در این جلسه اظهار داشت: از کادر فنی می خواهم تمرینات را با قدرت و سرعت آغاز کنند. سرمربیان باید شناخت کاملی از برنامه داشته باشند و دستیاران آنها نیز باید این برنامه ها را به خوبی اجرا کنند. کمیته فنی نیز در این راستا دستیار کادر فنی است.

وی در ادامه افزود: ورزشکاران بدانند برای رفتن به سکوی قهرمانی هرگز خدا را فراموش نکنند. امیدوارم رقبا و تیم تیراندازی در آینده موفق باشند.

مریم طالبی بازیکن سابق تیم ملی تیراندازی ایران و مربی سابق تیم ملی تیراندازی ایران است. او دارای مدرک C مربیگری ISSF است و در مقاطع مختلف مربی و سرمربی تیم ملی تیراندازی بانوان ایران بوده است.

طالبی بین سال های 1984 تا 1994 در تیم ملی تیراندازی تفنگ حضور داشت و از سال 1995 تا المپیک 2020 توکیو در کنار مربیانی مانند لازلو، گوران و الهام هاشمی هدایت تیم ملی تفنگ را برعهده داشت.

وی همچنین دارای چندین مدال رنگارنگ از جمله یک طلا و دو نقره از مسابقات جهانی دانشجویان، یک طلا و یک نقره از بازی های غرب آسیا و دو مدال برنز از بازی های آسیایی (تیم) و قهرمانی آسیا است.

دیدگاهتان را بنویسید