طالب زاده مقلد نبود، ایدئولوژی داشت


ساعت: 10:04
تاریخ انتشار: 1402/02/12
کد خبر: 1835983

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با بیان اینکه طالب زاده صاحب سبک و مرام است، گفت: مانند طالب زاده شاید بتوانیم در شهید چمران داستان زندگی چمران را ببینیم. وقتی مطالعه می کنیم همان اتفاقاتی که برای طالب زاده افتاد و برای چمران افتاد را می بینیم: «و خودشان را در این زمینه آزمایش کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از کوم فردا، سید موسی حسینی کاشانی در مراسم بزرگداشت استاد نادر طالب زاده که یکشنبه شب در موزه موزه شهدای زین الدین برگزار شد، طی سخنانی گفت: باید در مورد زندگی طالب زاده تحقیق بیشتری صورت گیرد. از جمله آرمان های امام و انقلاب، شاید گفتنش راحت باشد، اما راه حل خاصی می طلبد که خدا به همه نمی دهد.

وی گفت: ما هم مثل طالب زاده شاید در شهید چمران بتوانیم داستان زندگی چمران را ببینیم، وقتی مطالعه می کنیم همان اتفاقاتی که برای طالب زاده افتاده را می بینیم، برای چمران هم اتفاق افتاده و این عرصه را تجربه کرده اند.

مدیرکل فرهنگ اسلامی و نهاد رهبری استان قم گفت: شخصیت هایی مانند طالب زاده صاحب سبک و مرام بوده و توانسته اند آثار خود را ترک کنند که می تواند زمینه ساز حرکت دیگران باشد. بسیاری از ما مقلد هستیم و به دنبال این هستیم که چه فعالیت هایی در این زمینه انجام می شود.شخصیت و تاثیرگذار.

حسینی کاشانی افزود: در دوره ای که طالب زاده کوچ کرد ما را با سبک جدیدی در رسانه آشنا کرد. سبکی که می توان آن را با کار شهید آوینی مقایسه کرد. مجموعه ها را می شناسد و سعی می کند با تحقیق عمیق با مشکلات مواجه شود، به مسائل سطحی نگاه نمی کند.

وی بیان کرد: ما نیازمند تحقیق و مطالعه هستیم به ویژه در حوزه هنر و رسانه که اکنون در دنیا شناخته شده است که رسانه می تواند سلاحی باشد که نیازی به تجهیزات نظامی مستحکم نداشته باشد و استعمار تمام تلاش خود را می کند تا از آن استفاده کند. این مقوله و ظرفیت. «از رسانه ها استفاده کنید و به اعتقادات مردمی که جانشان را فدا کرده اند حمله کنید، برای مقابله با این حمله خصمانه به اندیشمندانی مانند طالب زاده و آوینی نیاز است.



مدیرکل فرهنگ و رهبری اسلامی استان قم گفت: باید زندگی طالبان بررسی شود که چگونه در طول عمر پربرکتشان به این مقام رسیده اند. بگذارید دشمن سخت کار کند و از ترکش هایی که می تواند به او ضربه بزند نترسد، حتی دوستانش. ایستادند و به صهیونیست ها روشنگری کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید