طرح بازسازی در 5 شهر لرستان اجرا می شود


ساعت: 19:35
تاریخ انتشار: 1401/01/14
کد خبر: 1821879

کرم الهی گفت: طرح مقاوم سازی شهری در پنج شهر استان لرستان در حال اجراست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیر فلاک، وحید کرم الهی امشب در جلسه بازآفرینی شهری که با حضور مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در استان برگزار شد، اظهار داشت: طرح 34 درصدی است که برای هر کدام تا سقف 350 میلیون تومان تسهیلات پرداخت می شود. واحد مسکونی در بافت مسکونی

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان افزود: همه دستگاه ها باید همکاری لازم را داشته باشند تا بتوانند اقدامات لازم را در این محلات انجام دهند.

عباس گودرزی نماینده بروجرد در مجلس نیز در این نشست گفت: امروز بوی خوش خدمت و خدمت به مردم را استشمام می کنند و رضایت مردم از خدمات رضایت از نظام است.

وی گفت: درست یا نادرست بافت شکل می گیرد و شایسته است شهرداری خدمات لازم را به آنها ارائه کند و توجه ویژه به بافت های فرسوده می طلبد تا این افراد بتوانند طرح خدمات را امتحان کنند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: باید اقدامات خوبی در امامزاده جعفر (ع) انجام شود تا شاهد حرکت این طرح فرهنگی باشیم.

یحیی ادی بیرانوند شهردار بروجرد افزود: 264 هکتار بافت فرسوده در بروجرد وجود دارد. تمام سطوح شهر نیاز به آسفالت دارد یکی دیگر از پروژه هایی که نیاز به مطالعه دارد امامزاده جعفر(ع) است که جایگاه ویژه ای دارد و در بین مردم نیست که شرایط به این شکل باشد و حاضریم با هم آن را آزاد کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید