طعنه به سعید عزت اللهی بعد از دفاع از این پرسپولیس

طعنه به سعید عزت اللهی بعد از دفاع از این پرسپولیس

سعید عزت اللهی هافبک دفاعی تیم ملی در گفتگوی تفصیلی درباره واگذاری واردات خودرو برای تیم ملی گفت: این قضیه از ابتدا اشتباه بود. این پاداش ها نه برای جام جهانی بلکه برای صعود به جام جهانی بود. تعدادی از رسانه ها دیدگاه مردم را در این مورد به اشتباه انداخته و تحریف کرده اند.

عزت‌الهی در بخش‌های دیگری از همین گفت‌وگو بیش از هر چیز به شیطنت رسانه‌ها می‌پردازد و انتقادات خود را از این طریق مطرح می‌کند.

برای عزت اللهی که خانواده فوتبالی دارد این سطح از جوانی و بی تجربگی خوب نیست! انداختن تمام مشکلات تیم ملی به گردن رسانه ها و استفاده از اصطلاح شیطنت رسانه ای عزت اللهی را به این پرسش سوق می دهد که آیا رسانه ها در گفت و گو با صداوسیما از واردات خودروی 100 میلیاردی صحبت کرده اند؟ یا هم تیمی خودت در تیم ملی چنین مصاحبه ای کرد و موج منفی ایجاد کرد; شیطنت رسانه ای آن آقای عزت اللهی کجا بود؟

برای عزت اللهی که هنوز جوان است باید بنویسیم که در وهله اول از حریم امامزاده به عنوان متولی آن پاسداری می کند. قبل از پرتاب نیزه به رسانه ها و شکستن کاسه ها و کوزه ها روی سر آنها طبق معمول، باید با عصا به هم تیمی خود ضربه بزنید. خوب نیست جناب عزت اللهی هر اتفاق تلخی را ناشی از شیطنت رسانه ای بدانید.