طعنه سنگین یحیی به ادعای جنجالی باشگاه سپاهان

طعنه سنگین یحیی به ادعای جنجالی باشگاه سپاهان

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی با هواداران گفت: در هفته پنجم لیگ هستیم و بازی بسیار مهمی در پیش داریم. این امتیازها به ما کمک می کند و هدف اصلی ما کسب 3 امتیاز است. هواداران تیم سخت کوش و فنی هستند و فوتبالیست های جوانی دارند.

شرایط خاک خوب نیست

وی ادامه داد: بازی آسانی نداریم. شرایط زمین چمن خوب نیست و کار تاکتیکی در آنجا بد است، اما باید با هوا و فیزیک بدنی بازی کرد. امیدوارم عملکرد خوبی داشته باشیم، اما تیمی هستیم که در زمین بازی می کنیم. شرایط زمین خوب نیست. چون سه تیم در آنجا بازی می کنند و چند تیم تمرین می کنند که باعث می شود شرایط زمین خوب نباشد. این

برنامه ای برای افزایش پایه مادی و شرایط بهتر وجود ندارد

گل محمدی افزود: متأسفانه به جای اینکه امکانات اضافه شود، شرایط به گونه ای است که هر سال از نظر امکانات به عقب می رویم. شهر بدون فرودگاه ورزشگاه دارد یا شهر ورزشگاه، هتل ندارد! از مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ می خواهم به این مشکلات توجه کنند و نظارت بیشتری داشته باشند. این مشکلات برای لیگ ایران خوب نیست چون از نظر امکانات ضعیف و ضعیف هستیم. هیچ برنامه ای برای ایجاد شرایط بهتر وجود ندارد. زمین چمن ورزشگاه آزادی وضعیت خوبی ندارد. چون پرسپولیس، استقلال و تیم ملی آنجا بازی می کنند. اگر به دنبال کیفیت و لذت بردن از فوتبال هستیم باید شرایط را هم فراهم کنیم.

شرایط بازی فردا سخت و غیرقابل پیش بینی است

من شکایتم را گذاشتم تا کسی روشن شود. امیدوارم بازی فردا برای ما 3 امتیازی باشد. شرایط خوبی داریم اما بازی فردا سخت است. شرایط غیرقابل پیش بینی است اما امیدوارم عملکرد خوبی داشته باشیم.

حداقل هزینه 3 تیم بالاتر از پرسپولیس است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: من به شخصه دوست دارم در مورد فوتبال صحبت کنم اما این داستان ها صحت ندارد. حداقل سه تیم را می شناسم که دستمزدشان از ما بیشتر است و بقیه را نمی دانم. واضح است که ما بر اساس نیاز خود بالا آوردیم و هزینه کردیم، اما من به آن مسائل نمی پردازم. باشگاه باید به این مسائل ورود کند.

دیاباته به بازی فردا مقابل هواداران نمی رسد

گل محمدی درباره اضافه شدن شیخ دیابته و اینکه آیا او دیر اضافه شد، افزود: او به بازی فردا نمی رسد. چون شرایط بدنی او آماده بازی نیست و چند هفته کار دارد اما بهتر است از دو ماه پیش به جمع ما اضافه شود. به هر حال از باشگاه برای همکاری خوب تشکر می کنم. من از نقل و انتقالات باشگاه راضی هستم. چون خوب جذب کردیم و بازیکنانی را اضافه کردیم که عاشق پرسپولیس هستند. آنها پیشنهادهای بهتری دادند و سخت کار می کنند.

حضور 9 بازیکن در اردوی تیم ملی بازتاب خوبی برای ما ندارد

وی درباره حضور 9 بازیکن پرسپولیس در اردوی تیم ملی تصریح کرد: این اتفاق قطعا بازتاب خوبی برای ما ندارد. چون به همه بازیکنان در کنار هم نیاز داریم اما باعث افتخار است که 9 بازیکن ما به تیم ملی دعوت شده اند. برای بازیکنان تیم ملی و تیم ملی آرزوی موفقیت دارم. چون تیم ملی همیشه در اولویت است.

در مورد کادر فنی تیم ملی نظری نمی دهم چون ذخیره ها فیکس است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص شایعه بازگشت کارلوس کی روش به تیم ملی، تصریح کرد: نظر کارشناسان و بازیکنان در این زمینه چندان مهم نیست و در بحث انتخاب نفرات هم هستم. نظر خاصی در مورد فنی تیم ملی ندارم. چون هرچه بگویم حاشیه درست می شود. اتفاقات فوتبال ما غیرقابل پیش بینی است و باید گوشمان را برای شنیدن افکار باز نگه داریم. برای موفقیت تیم ملی دعا می کنم و هرکسی که در کادر فنی باشد به هر نحوی که بتوانم کمک خواهم کرد.

باید در همه خطوط خودمان را تقویت می کردیم

گل محمدی در خصوص انتقاد یکی از پیشکسوتان این باشگاه برای آوردن دو مهاجم خارجی افزود: باید در همه خطوط از جمله خط حمله تقویت می شدیم. وقتی فصل نقل و انتقالات شروع می شود، تیم نیاز به تقویت دارد و حمله نیز بخشی از آن است.

لوکادیا بازی به بازی بهتر می شود

وی در خصوص آخرین وضعیت لوکادیا گفت: با توجه به دو بازی که انجام داد وضعیت بهتری دارد و بازی به بازی بهتر می شود.

در پست دفاع چپ مشکلی نداریم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت مدافعان چپ این تیم گفت: پس از بازگشت علی نعمتی، مهدی احمدی و وحید امیری را در دفاع چپ خواهیم داشت و در آن پست مشکلی نداریم.

حیف که بازی پرسپولیس بدون تماشاگر باشد

گل محمدی درباره کمبود تماشاگر در دیدار فردا مقابل هوادار تصریح کرد: همیشه گفته ام بازی با جمعیت خوب است. ما تیم بزرگی هستیم که هر جا بازی کنیم طرفداران داریم. خیلی بد است که هفته پنج بازی با تماشاگر برگزار می شود اما بازی پرسپولیس بدون تماشاگر است. ما دوست داریم با تماشاگران حاضر بازی کنیم اما در بحث امکانات و زیرساخت ها مسائل غیر فوتبالی وجود دارد. این مشکلات باید حل شود. اگر ورزشگاه برای تماشاگران آماده نیست، نباید برای بازی ها آماده باشد.

محرومیت استقلال و پرسپولیس نشان از عدم وجود حرفه ای در لیگ دارد

وی در مورد اینکه لیگ فوتبال ما حرفه ای است یا خیر، افزود: نمی دانم چه بگویم. چون من هم در این لیگ فعال هستم اما نمی توان گفت لیگ ما حرفه ای است. حتی باشگاه های بزرگ ما هم از حوزه محروم هستند و به سازمان ها و وزارتخانه ها می رسند. ما حرفه ای نیستیم و دیدید پارسال پرسپولیس و استقلال به خاطر همین مسائل از آسیا محروم شدند.

دیدگاهتان را بنویسید