طعنه جنجالی به یحیی: پرسپولیسی ها بدانند قعر جدول را شکستند!

طعنه جنجالی به یحیی: پرسپولیسی ها بدانند قعر جدول را شکستند!

محمد نوری بازیکن سابق استقلال درباره تساوی استقلال مقابل نساجی گفت: متاسفانه همه چیز برای پیروزی استقلال و گرفتن سه امتیاز مهیا شده بود، اما همانطور که استقلال بدشانس بود، نساجی هم خوش شانس بود!

وی در توضیح این مطلب افزود: استقلال بدشانس بود که توپ های او به تیرک دروازه برخورد کرد و علیرضا حقیگی در نقش واکاشی زوما همه توپ ها را گرفت. خوش شانس بودیم که مطهری توپ را به گل تبدیل کرد وگرنه استقلالی ها می توانستند در روز بدشانسی خود شکست بخورند و حتی مازندران را بدون امتیاز رها کنند.

بازیکن قدیمی استقلال اضافه کرد: گلی که استقلال زد فوق العاده زیبا بود. این نشان از تاکتیک تیمی خوب استقلال دارد. فشار شدید استقلال تمرکز نساجی را به هم ریخت و با تکیه بر آمادگی بدنی بالای بچه ها و توپ ربایی خوب آرش ​​رضوند موفق شدیم به گل برسیم.

نوری برای گل مطهری گلزنی کرد: ضربه زیبا و فنی ارسلان مطهری را نباید از نظر دور داشت. مطهری همان جایی توپ را زد که نساجی می توانست از آنجا گل بزند. آماده و باتجربه دروازه بان بزرگ علیرضا حقیقی است که پس از خروج از دروازه، زاویه را کم کرد اما مطهری ضربه بسیار خوبی زد و توپ را درست همان جایی که حقیقتی از همانجا به ثمر رساند، فرستاد.

بازیکن قدیمی استقلال درباره برخورد با ساپینتو گفت: متاسفم برای هواداران نساجی که به سمت مربی خارجی بطری آب پرت می کنند! کجاست آن مرد بی ادب که وقتی راه می رود یک بطری آب معدنی به او می اندازد؟ شرم آور است که با یک مهمان خارجی اینگونه رفتار کنیم. نظر ساپینتو در مورد ایران چیست؟

وی ادامه داد: امیدوارم کمیته استیناف از این موضوعات مطلع باشد. امیدوارم کمیته انضباطی این رفتار را ببیند. ساپینتو، اگر کسی چنین رفتاری را ببیند، تحریک می شود و واکنش نشان می دهد. شما نمی توانید بایستید، با یک بطری آب ضربه بخورید و سپس لبخند بزنید و تشکر کنید. یک گل دیگر در کرنر برای جمال ساپینتو که فقط نگاه کرد و با پرتاب بطری آب به سمت او پاس داد. او با این رفتارش درس اخلاق به کمیته انضباطی داد.

نوری درباره تساوی استقلال در هفته برد پرسپولیس گفت: پرسپولیسی ها نباید به دلشان صابون بزنند و منتظر استقلال باشند. استقلال در روزی به تساوی رسید که همه می گویند باید بازی را 4-1 می بردیم. ضربه ایوب کلانتری هر 10 سال به این شکل مشخص می شود وگرنه نساجی اگر تا عصر بازی می کرد نمی توانست به استقلال گل بزند.

وی افزود: پرسپولیس تیمی را شکست داد که برای ماندن در لیگ برتر در انتهای جدول تلاش می کرد. نفت مسجد سلیمان ضعیف ترین تیم این فصل است که تقریبا همه آنها را شکست دادند. پرسپولیس زیاد کار نکرد، نفت مسجد سلیمان را به دست آورد. با احترام به این تیم و هوادارانش باید بگویم پرسپولیس یک بازی آسان را برد. از این رو در هفته های آینده امتیازی را به تیم های بزرگ ویکت از دست خواهد داد. اما استقلال در دایره گلزنی قرار دارد و قطعا به صدر جدول باز خواهد گشت.

دیدگاهتان را بنویسید