ستاره استقلال پس از جدایی غیرمنتظره: کسانی را که قلبم را شکستند می بخشم

ستاره استقلال پس از جدایی غیرمنتظره: کسانی را که قلبم را شکستند می بخشم

بابک مرادی پس از حضور در باشگاه استقلال و موافقت با جدایی، مقابل خبرنگاران قرار گرفت و با آنها مصاحبه ای انجام داد که در ادامه می خوانید.

* به باشگاه آمدم و با مدیران صحبت کردم. باید ببینم چی میشه شما باید بر خلاف میل درونی خود جدا شوید. فردا باید آخرین کارم را تمام کنم.

* با تشکر از همه تیم هایی که پیشنهاد دادند. من پیشنهاداتی دارم در حال حاضر به دنبال کار برای رضایت هستم. زمانی که به استقلال آمدم با لباس سفید قراردادم را امضا کردم و اختلاف مالی با استقلال ندارم. من هنوز در مورد پول بحث نمی کنم. جایی که می گویند امضا می کنم. پول پارسال و امسالم را می بخشم. اگر به من پول بدهند و بخواهند، پس می دهم.

* من واقعاً تاوانش را دادم. من در این فوتبال پولی دریافت نکردم. پیشنهادهای خوبی داشتم اما به استقلال آمدم. چون این تیم را دوست داشتم. قلبم شکست و افسرده شدم. همه بابک مرادی را در مهندسی مکانیک دیدند. ما تسلیم نشدیم و من صبور بودم و باز هم صبور خواهم بود. با این حال برای این تیم آرزوی موفقیت دارم. قهرمانی این تیم آرزوی من است و بازی های آن را دنبال می کنم. این تیم از بچگی تیم مورد علاقه من است اما حق من نبود.

* گل آلومینیومی تقصیر من نبود. دوستم پشت سرم بود و بحثی درباره این چیزها نیست. 14 هفته گذشته و یک هفته است که فرصت نکرده ام. من آقا فرهاد و همه پیشکسوتان استقلال را دوست دارم. من همه کسانی را که پیراهن این تیم را می پوشند دوست دارم و به آنها احترام می گذارم چون استقلالی هستم اما این حق من نبود. یک سال و نیم گریه می کردم که پستم از بین رفت. من مدافع چپ نبودم. اما چه فایده ای دارد؟ پست اصلی من مهاجم و وینگر بود.

* یک سال و نیم است که در استقلال هستم و هیچ وقت درباره پول و مسائل حاشیه ای صحبت نکرده ام و اعتراضی هم نکرده ام. حرف هایی که به زبانم می آید از دل من می آید. من سیاست ندارم و صادق هستم و این می تواند مشکل من در زندگی شخصی باشد که ضربه سختی به من زده است. همه کسانی که دلم را شکستند می بخشم و مشروعیت می دهم و برای استقلال فقط آرزوی موفقیت دارم. الان می خواهم حقانیت خود را ثابت کنم. آینده خیلی چیزها را تعیین خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید